Nedtelling til halvveis [emoji4]

26 dager
 
Aner ikke :p Har dere en app for det også? Eller har dere bare stålkontroll på dagene?

Jeg har ihvertfall ingen app, men så lenge man vet hvor lenge man er på vei er jo det ingen sak å vite hvo lenge det er til halvveis heller [emoji4]
 
Jeg sjekket bare når jeg var passert uke 20.. og telte dagene... Mulig jeg har gjort det feil, men pytt pytt... korrigerer etterhvert :p

De fleste må vel uansett korrigere etter oul, da kommer tellingen ihvertfall til å gå i surr [emoji23]
 
uke 20?:pFår sette meg ned å telle etter oul på fredag;)

Så du skrev du var 18+3 idag, dvs 1 uke og 4 dager til uke 20. Halvveis i Norge er som regel 20+1, så da har du vel 12 dager igjen til halvveis [emoji4] (helt til det sikkert blir endret på oul, det gjelder vel de fleste [emoji23])
 
De fleste må vel uansett korrigere etter oul, da kommer tellingen ihvertfall til å gå i surr [emoji23]

Litt spent på akkurat det. Jeg var jo på fosterdiagnostikk-UL på Riksen i uke 12 og da mente hun at den datoen nok stod til OUL også.. :)
 
Litt spent på akkurat det. Jeg var jo på fosterdiagnostikk-UL på Riksen i uke 12 og da mente hun at den datoen nok stod til OUL også.. :)

Ahh, ja da blir den gjerne som før, greit å ha noe å forholde seg til. Jeg var på privat tul i uke 9, hun mente det kunne være et par dager fra eller til, men at jeg skulle beholde menstermin foreløpig. Håper egentlig datoen forskyves fremover og ikke tilbake, har foreløpig termin 2 januar, og vil helst holde meg på den siden av året :) Men ender vel opp på Haukeland i julen skal du se :sorry:
 
Så du skrev du var 18+3 idag, dvs 1 uke og 4 dager til uke 20. Halvveis i Norge er som regel 20+1, så da har du vel 12 dager igjen til halvveis [emoji4] (helt til det sikkert blir endret på oul, det gjelder vel de fleste [emoji23])
18+4 idag. Så da er det 11 dager igjen da. :woot: Det er ikke lenge:eek:
 
Så du skrev du var 18+3 idag, dvs 1 uke og 4 dager til uke 20. Halvveis i Norge er som regel 20+1, så da har du vel 12 dager igjen til halvveis [emoji4] (helt til det sikkert blir endret på oul, det gjelder vel de fleste [emoji23])
Takk for hode regningen forresten :p Hodet mitt orker ikke prøve en gang :laughing001
 
Back
Topp