Nedtelling til halvveis (141 dager)

17 dager igjen !! Men jeg må spørre om noe. Hvordan er det mulig at folk som skriver 50-60-70 dager på denne tråden skal føde i samme mnd som meg? Det er vel ikke mange dager i mai?! Eller er det jeg som misforstår noe nå?:confused:

17 dager igjen !! Men jeg må spørre om noe. Hvordan er det mulig at folk som skriver 50-60-70 dager på denne tråden skal føde i samme mnd som meg? Det er vel ikke mange dager i mai?! Eller er det jeg som misforstår noe nå?:confused:
Ingen dom har skrevet det i det siste vel? Jeg har 30 dager igjen, har termin 27/5:)

Tråden ble laget for en stund siden, så vil tro det er gamle svar, sjekk datoen på innlegget :)

_______

21 dager i dag :D

Har du sjekket datoen for når de skrev? :) Jeg hadde 66 dager igjen da jeg startet tråden. Men vi teller ned:)

A
Tråden ble laget for en stund siden, så vil tro det er gamle svar, sjekk datoen på innlegget :)

_______

21 dager i dag :D
Har du sjekket datoen for når de skrev? :) Jeg hadde 66 dager igjen da jeg startet tråden. Men vi teller ned:)

åååh! Men da er jeg med!!:dead: Er ganske ny her så jeg har faktisk ikke sett den lille grå skriften hvor det står tidspunkt før nå, hahaha. :D

14 dager + noen timer igjenn av denne dagen da :P

28 dager igjen :D

13 dager til halvveis :-)

Back
Topp