LuLu85
Forelsket i forumet
2 dager igjen til høygravid nå påtide å ordne ting klart
Når har du termin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 dager igjen til høygravid nå påtide å ordne ting klart
1 marsNår har du termin?
Spennende!1 mars
Jippi! Nå er det ikke lenge igjen :-DI dag er jeg høygravid
Nei tenk d 6 uker til termin og følger denne søstrenes spor er det 5Jippi! Nå er det ikke lenge igjen :-D
Har du termin den 1 sa du? For jeg får det ikke helt til å stemme. Har termin den 10, men da er det jo 14 dager til jeg er høygravid om jeg ikke tar helt feil? Men det er jo ikke 14 dager mellom den 1-10? Gravidhjerne så rett meg om jeg tar feilNei tenk d 6 uker til termin og følger denne søstrenes spor er det 5
Er vell høygravid i uke 34?Har du termin den 1 sa du? For jeg får det ikke helt til å stemme. Har termin den 10, men da er det jo 14 dager til jeg er høygravid om jeg ikke tar helt feil? Men det er jo ikke 14 dager mellom den 1-10? Gravidhjerne så rett meg om jeg tar feil
Ja står fra 40 dager ja så om 4 dager til, men der er i uke 34Har du termin den 1 sa du? For jeg får det ikke helt til å stemme. Har termin den 10, men da er det jo 14 dager til jeg er høygravid om jeg ikke tar helt feil? Men det er jo ikke 14 dager mellom den 1-10? Gravidhjerne så rett meg om jeg tar feil
Da tror jeg at jeg henger medJa står fra 40 dager ja så om 4 dager til, men der er i uke 34