Nedtelling til ferie!!

Sienna3

Gift med forumet
Ja, nå er det "bare" 7 vakter igjen til det er 4 uker FERIEEEE!! [:)]
Gleder meg sånn! [:D]

Hvordan er det med dere jenter, har dere hatt/skal eller har ferie nå? [:)]

jeg er aktiv sykmeldt ut måneden, så har i grunn mye fri... [8D] men ferien min er i uke 32, 33 og 34. [:)] Litt usikker på hvordan det funker med aktiv sykmelding egentlig (den bir videreført videre utover høsten).. om jeg da har ferie eller er sykmeldt eller hva som skjer... [8D]

ORIGINAL: tone86

jeg er aktiv sykmeldt ut måneden, så har i grunn mye fri... [8D] men ferien min er i uke 32, 33 og 34. [:)] Litt usikker på hvordan det funker med aktiv sykmelding egentlig (den bir videreført videre utover høsten).. om jeg da har ferie eller er sykmeldt eller hva som skjer... [8D]

Jeg tror det er sånn at man har rett på ny ferie om man er sykmeldt, men dette gjelder kun ved 100% sykmelding. Men jeg er ikke helt sikker altså.

har denne sykemeldingen og to dager på jobb før jeg går på ferie...

ORIGINAL: Curl

bare 3,5 dager igjen på jobb[:D] Er så kjipt å være på jobb nå denne uka, er jo så labert med folk og ting å gjøre.

Signerer denne, og legger til:
Man har krav på "å få igjen" ferie hvis man er 50% sykemeldt eller mer[:)]
Jeg er sykemeldt 50% når jeg skal ha 3 uker ferie og jeg har da halvannen uke til gode med ferie[;)]

Uff ja føler "alle" har ferie rundt meg nå, så kjenner det ikke er så motiverende å gå på jobb for tiden! Men, men den som venter på noe godt..[;)] Og den uken jeg begynner på¨ferie skal vi på ordinær UL!!!! Åååå gru-gleder meg!! [:-][:)]

åååå, så heldig!!!! Vi skal ikke på ferie før om 70 dager vi [;)]

Har ferie nå, jeg[:)]

Vært på hytta, og nå slapper vi av hjemme - en tur til Stockholm senere i juli[:D]

Vi begynner vår 14 dagers ferie til fredag og jeg gleder meg masse... Skal nesten en uke i kristiansand og så skal vi kose oss hjemme og kansje en tur til danmark...

begynner vår tre uker lang ferie på fredag, å det blir nice!! skal først en tur til sørlandet så en uke til Hellas så en uke hjemme så er det tilbake til jobb....

MEN gleder meg noe enormt til ferie, ska ble digg!!!

Har hatt tre veker med avspasering/ferie, og har 4,5 veker igjen. Ferie er fantastisk [:D]

Back
Topp