Håpefull85
Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!! Er det privat eller ekstra UL gjennom sykehuset?
Ekstra gjennom sykehuset…fikk ikke sett hjertet godt nok på OUL (babyen lå visst litt teit til ), så han ønsket at jeg kom tilbakeSpennende!! Er det privat eller ekstra UL gjennom sykehuset?
Skjønner jeg godt! Så hyggelig å se lille igjen da, og veldig bra de følger opp med en ekstra UL når de ikke får sett alt de vil på førsteEkstra gjennom sykehuset…fikk ikke sett hjertet godt nok på OUL (babyen lå visst litt teit til ), så han ønsket at jeg kom tilbake
Skulle ønske det var privat, for da hadde jeg jo faktisk fått sett mye mer, men det er mange timers kjøring til nærmeste private her vi bor, så blir ikke prioritert
Absolutt, veldig betryggende Bor 3 min kjøring fra sykehuset, så tar imot alt ekstra jag kan Fikk 2 på den tidlige ul og, samme legen, lille var litt liten på første (bare litt tidlig ifht menstermin), så fikk komme tilbake ett par uker etterSkjønner jeg godt! Så hyggelig å se lille igjen da, og veldig bra de følger opp med en ekstra UL når de ikke får sett alt de vil på første
Lykke til i dagAbsolutt, veldig betryggende Bor 3 min kjøring fra sykehuset, så tar imot alt ekstra jag kan Fikk 2 på den tidlige ul og, samme legen, lille var litt liten på første (bare litt tidlig ifht menstermin), så fikk komme tilbake ett par uker etter
Takk Av alle ting et timen i ettermiddag/kveld, så må smøre meg med tålmodighetLykke til i dag