Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
29
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, ja! Tiden går fort14 dager.

Noe veldig nå. Nesten litt for fort. Særlig siden jeg fikk vite at de vil sette i gang førOi, ja! Tiden går fort![]()

Ja, da er det ikke så mange ukene igjen plutseligNoe veldig nå. Nesten litt for fort. Særlig siden jeg fikk vite at de vil sette i gang før![]()
Blir garantert februar på deg da?Jeg antar det. 39+0 er 19.2. Kan ikke helt se for meg at det skal gå 10 dager før babyen er født da. Kan bli enda tidligere satt igang også, dersom det evt. blir behov for insulin fikk jet beskjed om. Vet ikke helt hva jeg føler rundt det for å være helt ærligJa, da er det ikke så mange ukene igjen plutseligBlir garantert februar på deg da?

Nå var du vel akuratt på grensa til å få svangerskapsdiabetes, så tror det er god sjangse for at du slipper insulin. Håper detJeg antar det. 39+0 er 19.2. Kan ikke helt se for meg at det skal gå 10 dager før babyen er født da. Kan bli enda tidligere satt igang også, dersom det evt. blir behov for insulin fikk jet beskjed om. Vet ikke helt hva jeg føler rundt det for å være helt ærlig![]()
Og at han ikke må ut altfor tidlig
Tror nok det skal gå veldig fint med han om han må ut i februar. Tenk, han er jo over 1,2 kilo nå allerede (ifølge nørs)!