Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kjenner på at dette svangerskapet går så mye fortere en de to før. Har dagene fulle med to barn fra før, fin form å nok å henge fingrene i så glemmer hvor langt jeg har kommet av og til så må da inn på gravidappen min for å holde følge med tiden
Når jeg googler 3. Trimester kommer det uke 27 på nhi og uke 28 på Libero19 daga til 27+0, men i følge appen min er 3. trimester frå 28+0. Var også 28+0 eg rekna frå med førstemann?
men Libero-appen sier også at jeg er nå i uke 23 (22+4) så virker på en måte som den vil regne uke 28 fra 27+1. Det er vel for da er du 27 fullgåtte uker, og 1 dag inn i uke 28. Synes det er litt forvirrende, for jeg har funnet fra forskjellige uker når fosteret regnes som levedyktig om fødsel skulle starte, en plass i uke 22, en annen plass i uke 23 og en tredje plass i uke 24... Krysser mest fingrene for at jeg ikke trenger å tenke så veldig hardt på noen av de ukene eller når akkurat jeg går inn i 3. trimester