Nedtelling til 3.trimester ❤️

30 dager til 27+0
Det nærmer seg med stormskritt, heldigvis! Føler ofte etter 28+0 at jeg klarer å slappe av mer og ikke være så «redd» lenger.

22 dager til 28+0

10

Har på en måte gruet meg til tredje trimester, for at det skal bli tungt og varmt og sånt. Men første trimester var så kjipt, andre trimester en skikkelig skuffelse (de to forrige gangene var det en lettelse og litt pause fra gravidlivet), så nå må alt bare skje asap slik at jeg kan bli ferdig med dette og kose meg med babyen isteden. ❤️

Har på en måte gruet meg til tredje trimester, for at det skal bli tungt og varmt og sånt. Men første trimester var så kjipt, andre trimester en skikkelig skuffelse (de to forrige gangene var det en lettelse og litt pause fra gravidlivet), så nå må alt bare skje asap slik at jeg kan bli ferdig med dette og kose meg med babyen isteden. ❤️
Syns og første og andre trimester har vært pyton, var kanskje et par-tre uker der jeg følte meg ovenpå rundt uke 20. Folk på jobben spør om det er spennende å være gravid, men helt ærlig skulle jeg helst stått over hele prosessen :smiley-ashamed008 Men har blitt kjent med kroppen på et helt nytt vis(mest vondt..) og stoler på alle kommentarene om at vondter blir glemt så fort nurket ankommer!

Back
Topp