Siste dag av 1. trimester for oss begge Hvordan er formen?1 dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siste dag av 1. trimester for oss begge Hvordan er formen?1 dag
Det er så stas!! Fortsatt ganske kvalm, likt som tidligere! Hva med deg og din form?Siste dag av 1. trimester for oss begge Hvordan er formen?
Ble kvalmere etter uke 12, men satser på at det blir bedre snart. Har fått liten babybump da, så det er jo veldig stasDet er så stas!! Fortsatt ganske kvalm, likt som tidligere! Hva med deg og din form?
Og når tenker du å ta influensavaksine (hvis du tenker å ta det)? Vil egentlig selv ta det asap, men ser at forskjellige mener at 2. trimester er på forskjellige tidspunkt, så vet ikke om jeg bør vente til 14+0
Så stas, samme her, men har ikke turt å vise den enda da alle fikk vite det i gårBle kvalmere etter uke 12, men satser på at det blir bedre snart. Har fått liten babybump da, så det er jo veldig stas
Skal ta influensa tidlig på nyåret tenker jeg. Har fått resept til å ta det på apotek. Unngår å ta det i romjulen, da jeg pleier å bli litt dårlig etter å ha tatt den, og da er jeg 14+0 uansett
Så gøy !! Lykke til idag0 dager!!
Trodde jeg var OUL tråden , upsSå gøy !! Lykke til idag
2.trimester starter 13+012 +0. Men er det andre trimester da? står i appen at det er seinere? Ser det blir skrevet ulikt her