Er vel fra svangerskapsuke 14, altså fra du er 13+0 som er starten på 2 trimesterJeg regner 14+0, uke 15 som andre trimester. Men usikker på om det egentlig er riktig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel fra svangerskapsuke 14, altså fra du er 13+0 som er starten på 2 trimesterJeg regner 14+0, uke 15 som andre trimester. Men usikker på om det egentlig er riktig.
Det trodde jeg også, men står så mye ulikt på nettEr vel fra svangerskapsuke 14, altså fra du er 13+0 som er starten på 2 trimester
Det kan helt sikkert stemme. I den ene boken jeg har står det fra uke 13, på appen fra uke 15 og på nett mellom uke 12-14.Er vel fra svangerskapsuke 14, altså fra du er 13+0 som er starten på 2 trimester
Tror det er vanlig fra uke 14+0 jeg altså? Står det i Preglife appenEr vel fra svangerskapsuke 14, altså fra du er 13+0 som er starten på 2 trimester
Følger det som nhi menerTror det er vanlig fra uke 14+0 jeg altså? Står det i Preglife appen
Du som er lege Leter meg ihjel på nettet om man kan spise manchego som gravid. Vet du noe om dette?Følger det som nhi mener