• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Nedtelling til 2. trimester!

25 dager nå! Kom igjen heia heia spira! :P

3 dager ifølge menstermin. 12 dager i følge ul :)
Oi de Spriket litt ja. Hatt senere eggløsning du da? Jeg hadde garantert holdt meg til mensterminen Hehe! Spennende å se på OUL hvor du langt du er da!

Oi de Spriket litt ja. Hatt senere eggløsning du da? Jeg hadde garantert holdt meg til mensterminen Hehe! Spennende å se på OUL hvor du langt du er da!
Det er det. Jeg vet når jeg hadde eggløsning og det er ingen mulighet for at jeg kunne ha blitt gravid senere da jeg og kjæresten kun Så hverandre kun hver 3 uke. Det samme skjedde med nr 1 også. Så skal prøve å høre om de MÅ følge ul - terminen på oul eller om de kan velge å følge mensterminen siden det spriker så mye.

Det er det. Jeg vet når jeg hadde eggløsning og det er ingen mulighet for at jeg kunne ha blitt gravid senere da jeg og kjæresten kun Så hverandre kun hver 3 uke. Det samme skjedde med nr 1 også. Så skal prøve å høre om de MÅ følge ul - terminen på oul eller om de kan velge å følge mensterminen siden det spriker så mye.
Så rart de kommer frem til et så forskjellig resultat enn mensterminen gjør! Ul pleier jo å være veldig nøyaktig. De kommer nok nærmere mensterminen på oul. Fortere vokser så forskjellig i starten. I tykk og nap liksom. :-)

14 dager igjen i dag!:):)

Vips var det 24 dager. Ikke vips. Mer snegletempo:P

29 daga igjen. Håpe det går FORT.

Back
Topp