22
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Neida dette er novembergruppa, så du er rett!28. Er jeg i feil gruppe? Har termin 19 november
Men hvor langt er du i dag? Fikk det bare ikke til å stemme med termindato da jeg har termin 2 november og har 20 dager til 14+0
Det er 28 dager til jeg er 14+0. Har termin 10.november. Så riktig for deg blir vel 37 dager? Du hører til i november gruppa så lenge du har termin i november ja28. Er jeg i feil gruppe? Har termin 19 november
Stemmer 37 dager,Det er 28 dager til jeg er 14+0. Har termin 10.november. Så riktig for deg blir vel 37 dager? Du hører til i november gruppa så lenge du har termin i november ja![]()
Det skulle være 37 dager. I dag er jeg 8+5Neida dette er novembergruppa, så du er rett!Men hvor langt er du i dag? Fikk det bare ikke til å stemme med termindato da jeg har termin 2 november og har 20 dager til 14+0
![]()
Det skal være 37 jaNeida dette er novembergruppa, så du er rett!Men hvor langt er du i dag? Fikk det bare ikke til å stemme med termindato da jeg har termin 2 november og har 20 dager til 14+0
![]()
Okei, måtte bare høre!Det skulle være 37 dager. I dag er jeg 8+5
Velkommen hit!