Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan vi skylde på @Nei helsike heller om det er feil, for jeg stolte på hennesStoler blindt på tellingen din Lil_sol. 50 dager her.
I så fall blir det følgefeil… Jaja. Vi merker vel det når det nærmer seg.Da kan vi skylde på @Nei helsike heller om det er feil, for jeg stolte på hennes
Jeg bruker denne terminkalkulatoren, da kommer dato opp. Også bruker jeg sånn "nedtellingsapp" for å finne antall dagerOh, Holy crap. Er det nedtelling til 12+0 eller til 13+0? Og hvordan ligger dere an i forhold til min termin 3. mars, så jeg bare kan kopiere deres utregning?
Da kan vi skylde på @Nei helsike heller om det er feil, for jeg stolte på hennes
Hahaha! Jeg telte i kalenderen, men forsøkte å holde styr på uker og dager samtidig som jeg pratet med to unger, så... Det kan være feil. Men siden vi har samme følgefeil uansett, så gjør det vel ingenting. Skal godt gjøres å ha telt 100 dager feil. xDI så fall blir det følgefeil… Jaja. Vi merker vel det når det nærmer seg.
Nå skal jeg kontroll-telle!Forresten: 51 (?)
Da må det være 49 dager for deg, @krølle... !Nå skal jeg kontroll-telle!
Skal vi se..
51 dager til, ja!
da rapporterer jeg 49 dager i dag.Da må det være 49 dager for deg, @krølle... !