Hvis du har hermin 6 mai er du 4+14+2 trooor jeg at jeg er i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du har hermin 6 mai er du 4+14+2 trooor jeg at jeg er i dag
Har termin mente det å ståHvis du har hermin 6 mai er du 4+1![]()
Første dag siste mens 25. juli, sykluslengde på 30 dager, eggløsning den 11.augustHvis du har hermin 6 mai er du 4+1![]()
Hvor har du regna termin? For den info er akkurat samme som min haha og jeg fikk 7/5 på babyverden sin appFørste dag siste mens 25. juli, sykluslengde på 30 dager, eggløsning den 11.august
Så ja, det stemmer nok at det ikke er 4+2 før i dag![]()
Når jeg endra nå til første blødningsdag 25/7 og syklus 30 dager så blir termin 4/5 altså 4+4.. Hm men tar jeg EL 11/8 og syklus 30 dager så blir det 7/5 4+1Første dag siste mens 25. juli, sykluslengde på 30 dager, eggløsning den 11.august
Så ja, det stemmer nok at det ikke er 4+2 før i dag![]()
Hvor har du regna termin? For den info er akkurat samme som min haha og jeg fikk 7/5 på babyverden sin app
Hva har du plotta inn av info da?På babyverden sin terminkalkulator på nett. Får fremdeles 4+2 med termin 6.mai
Mens på Mammanett sin kalkulator, med samme informasjon, får jeg at jeg er 4+3 med termin 4.mai![]()
Hva har du plotta inn av info da?![]()
Hehe ja bare jeg som blir så nysgjerrig siden vi fikk 2 forskjellige terminer med samme infoFørste dag siste mens 26. juli, sykluslengde på 30 dagerJaja, får sikkert svar når en er på første legetime evt UL
![]()
Legen min bryr seg bare om siste mens og e-snurra. Sist telte hun feil med 3 dager også etter oul termin så er ikke sikkert man får så mye bedre svar av en legeFørste dag siste mens 26. juli, sykluslengde på 30 dagerJaja, får sikkert svar når en er på første legetime evt UL
![]()