Nedtelling til 12 uker!

Synes nedtellingen gjør at tiden går langsommere :P

5+0 :D

5+0 og hjertet begynner å slå ❤️

3+6. IKM i mårra :P

5+0 i dag og 7+0 til 12 uker :)

7 uker igjen :D

Hvis du har hermin 6 mai er du 4+1 :)
Første dag siste mens 25. juli, sykluslengde på 30 dager, eggløsning den 11.august

Så ja, det stemmer nok at det ikke er 4+2 før i dag :-)

Første dag siste mens 25. juli, sykluslengde på 30 dager, eggløsning den 11.august

Hvor har du regna termin? For den info er akkurat samme som min haha og jeg fikk 7/5 på babyverden sin app

Når jeg endra nå til første blødningsdag 25/7 og syklus 30 dager så blir termin 4/5 altså 4+4.. Hm men tar jeg EL 11/8 og syklus 30 dager så blir det 7/5 4+1

Hvor har du regna termin? For den info er akkurat samme som min haha og jeg fikk 7/5 på babyverden sin app

På babyverden sin terminkalkulator på nett. Får fremdeles 4+2 med termin 6.mai :)

Mens på Mammanett sin kalkulator, med samme informasjon, får jeg at jeg er 4+3 med termin 4.mai :p

Dette var litt gøy. NHI sin kalkulator er enig med mammanett sin. :-D

Last edited:
I appen hadde jeg problemer med at den ikke ville registrere at jeg puttet inn 30dagers syklus. Tok bare utgangspunkt i 28 dager. Så da satte jeg bare inn siste dag mens som to dager senere og fikk rett dato. :)

På babyverden sin terminkalkulator på nett. Får fremdeles 4+2 med termin 6.mai :)

Mens på Mammanett sin kalkulator, med samme informasjon, får jeg at jeg er 4+3 med termin 4.mai :-P
Hva har du plotta inn av info da?:)

Hva har du plotta inn av info da?:)

Første dag siste mens 26. juli, sykluslengde på 30 dager :-) Jaja, får sikkert svar når en er på første legetime evt UL :-)

Første dag siste mens 26. juli, sykluslengde på 30 dager :-) Jaja, får sikkert svar når en er på første legetime evt UL :-)
Hehe ja bare jeg som blir så nysgjerrig siden vi fikk 2 forskjellige terminer med samme info :p men er jo ikke ordentlig termin før ul uansett hehe

Legen min bryr seg bare om siste mens og e-snurra. Sist telte hun feil med 3 dager også etter oul termin så er ikke sikkert man får så mye bedre svar av en lege :p Men termin er jo uansett bare en ca dato da så det beste er vel bare å bestemme seg for en dato man tror er riktig selv :)

Back
Topp