Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, håper du snart blir bedreHelt elendig !trøtt, kvalm , null energi. Håååper jeg slipper å gå sånn hele veien.
din ? Er det din første ?
![]()
Huff, håper du snart blir bedremå være slitsomt å ha det sånn
Jeg er i god form, litt småkvalm av og til på morningene, men det er ikke mye
Så jeg skal ikke klage
Ja det er min første, du da?
![]()
Hehe så gøy med lillesøster/bror dahar en turbo fra før av. Så dette blir nr to.hadde det sånn som deg med første.. så trodde kanskje jeg kunne ha d sånn nå og
så deilig at du er i god form da
![]()
Hehe så gøy med lillesøster/bror daMå være litt deilig å vite litt hva man går til, kjenner jeg er helt lost med tanke på alt som skal skje de neste årene
![]()
Det er santJa. Tror det blir stas med et søsken. Gleder meg til vi kan si noe til han! Det gjorde jeg og første gang... men fant sånn nogenlunde roen tilslutt på at dette klarer vi på en eller annen måte. Uansett hva som møter ossnå er jeg der at jeg er spent iom jeg vet mye mer enn sist
men man er så forskjellige.. jeg syntes det var deilig å ikke begrave meg i info og lese meg opp på alle sine syninger, og erfaringer.. for alt kommer ganske så naturlig
og man finner en vei som fungerer for dere når man er i den gitte situasjonen. Og det man mååå vite går man gjerne vite langs veien enten på kontroller eller lignende.
![]()