Nedtelling til 12 uker!!:)

28. oktober tror jeg at jeg er 12 uker på vei:D
Men har bestilt tidlig ultralyd til neste uke, for er så usikker på hvor langt jeg egentlig er på vei.

18 dager igjen :)

32 dager og jordmortime om en uke

48 dager til de magiske 12 og 39 dager til tidlig ul :) måtte tiden fyke avgårde.. NÅ!

49 :( jaja lå bedre ann i går men får ta 1 dag av gangen :) håper at det er liv der og at jeg kan fortsette å telle oppover selvom jeg ble satt masse tilbake i dag :)

17 dager :)

Oookei,må spørre. Har dere nedtelling til uke 11+1 (for da er vel man inne i 12 svangerskapsuke?!) eller uke 12+1 (13 svangerskapsuke?!)... Når slippes hemmeligheten ut egentlig. For det stemmer vel det jeg sier ovenfor? Ukene altså... *forvirra*

Oookei,må spørre. Har dere nedtelling til uke 11+1 (for da er vel man inne i 12 svangerskapsuke?!) eller uke 12+1 (13 svangerskapsuke?!)... Når slippes hemmeligheten ut egentlig. For det stemmer vel det jeg sier ovenfor? Ukene altså... *forvirra*
Jeg har nedtelling til 12+0:) nærmeste familie vet det (foreldre og søsken), resten av familie pluss venner får vite det etter ul i uke 12:)

Mye rot med uke ditt og datt så ikke rart en blir forvirra innimellom

Jeg teller til 12+0, altså fullgått 12 uker

Og det er 4 uker og 6 dager igjen!

Back
Topp