46! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt ivrig å telte en uke for lite33dager igjen![]()
Det er en veldig forvirrende regnemetode, heheVirker som du er ganske flink på dette
Hva er jeg da når det står sånn?
Er jeg da 7 uker eller 6+4?Vis vedlegget 136788
Virker som du er ganske flink på dette
Det er en veldig forvirrende regnemetode, heheMen pga syklusen din har du vært gravid i 6 uker og 4 dager, men du er i din 7. uke siden du er over 6 uker. Ehm...jeg tror man bare må godta at de regner sånn
) Jeg er ikke så veldig god på å forklare da.
![]()
Du er 6 uker og 4 dager, altså er du fire dager inn i din syvende uke.Når du er 7+0 er du 7 fullgåtte uker, og 7+1 er du i gang med din åttende uke (en dag inn i den åttende uken).
Det er som alt annet vi teller her i livet. F.eks. så er vi i årets første måned allerede 1. januar, men det har ikke gått en hel måned før 31. januar. Allerede 1. februar er vi i årets andre måned, men fullført er den først 28. februar.
Barnet er 0 år helt frem til første bursdagen sin, men allerede fra fødselen så er barnet i gang med sitt første leveår.
Skjønner?
Svangerskapet begynner med mensen, da er man 0+1, men man er jo i gang med den første uken allerede. Det finnes ingen uke null.
Hva heter den appen?Virker som du er ganske flink på dette
Samme her, hurra! Herleg å koma til 6+0!6 uker ferdig og 6 uker igjenHurra!!!