Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg tolker det sånn - man må jo telle uke 0-uke 11+6 så det burde bli 12Jeg er 12+0 idag - er det 12 fullgåtte? Husker ikke helt den tellinga..
Ja det er nok det, jeg bare liker å ha blitt ferdig med 12tallet, så jeg teller til 13+0Jeg er 12+0 idag - er det 12 fullgåtte? Husker ikke helt den tellinga..
Neei, men det stemmer vel? Siden 40 uker/3 trimester er 13,3 uker?0! Men er visst ikke i andre trimester før om en uke, så tror kanskje jeg har brukt feil dato
Ja, men ble usikker om 12 fullgåtte uker er 12+0 eller 13+0 Men det må jo være 12+0 siden man da er 12 uker pluss 0 dager gravid??Neei, men det stemmer vel? Siden 40 uker/3 trimester er 13,3 uker?
Mener jeg har lest at andre trimester er fra svangerskapsuke 14, så fra 13+0. Utrolig forvirrende de tellingene her når matten ikke går helt opp
Jeg teller til 12+0 i alle fall, siden man må telle med uke 0 som en full gått ukeJa, men ble usikker om 12 fullgåtte uker er 12+0 eller 13+0 Men det må jo være 12+0 siden man da er 12 uker pluss 0 dager gravid??
Andre trimester starter fra 13+0 i følge alle appene jeg har.