Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig. Så herlig og være over 12 uker
Ja veldig Men vaknet idag til brunt utflod, så nå er jeg selvsagt bekymret... Ingen smerter og det virker å ha roet seg nå så prøver å tenke positivt. Hvis det øker på skal jeg kontakte lege imorgen, har ellers tul på fredag.Endelig. Så herlig og være over 12 uker
Er det brunt vil jeg tro det er helt ufarlig. Jeg har både hat det og blødd som en foss fersk blod og baby har det bare fint. Brunt pleier bety gammelt blod. Men vet veldig godt vor stress det er , kommer det mer så ta en ul og sjekk .. ikke lenge til fredag uansettJa veldig Men vaknet idag til brunt utflod, så nå er jeg selvsagt bekymret... Ingen smerter og det virker å ha roet seg nå så prøver å tenke positivt. Hvis det øker på skal jeg kontakte lege imorgen, har ellers tul på fredag.
Skrev mer på skjult, det kom litt friskt blod også. Men nå har det stoppet opp. Skal ringe til hausken imorgen, forhåpentligvis kan de ta meg inn på dagen.Er det brunt vil jeg tro det er helt ufarlig. Jeg har både hat det og blødd som en foss fersk blod og baby har det bare fint. Brunt pleier bety gammelt blod. Men vet veldig godt vor stress det er , kommer det mer så ta en ul og sjekk .. ikke lenge til fredag uansett