Nedtelling til 12 fullgåtte uker❤️

Ja ikke lenge igjen til 2 trimester nå!! Men 2 trimester regnes vel fra 13+? :scratch Uansett, jeg vurderer å fortelle nyheten når jeg er 12+ men jeg er litt usikker, når tenker du å si det offisielt til alle? ❤️
Vi sa det faktisk til jentene våre i går v frokostbordet. Det var så deilig, og ble plutselig så veldig ekte. De ble kjeeeeeempe glade. Noen timer senere dro vi i familieselskap på min side, da var vi så vidt komt inn døra før jentene hadde ropt det ut til alle der :knegg: (mine søstre, mor og far). Alle syns det var kjempestas :Heartpink Nå som jentene vet det kommer jo «alle» til å få vite :knegg: Har også sagt det til både sjefen, «gjengen på jobb» og mine nærmeste venninner for noen uker siden. Så katta er liksom utav sekken nå :hilarious:
 
Vi sa det faktisk til jentene våre i går v frokostbordet. Det var så deilig, og ble plutselig så veldig ekte. De ble kjeeeeeempe glade. Noen timer senere dro vi i familieselskap på min side, da var vi så vidt komt inn døra før jentene hadde ropt det ut til alle der :knegg: (mine søstre, mor og far). Alle syns det var kjempestas :Heartpink Nå som jentene vet det kommer jo «alle» til å få vite :knegg: Har også sagt det til både sjefen, «gjengen på jobb» og mine nærmeste venninner for noen uker siden. Så katta er liksom utav sekken nå :hilarious:
Ååhhh så koselig!!❤️ Ja jeg har sagt det til mine foreldre for en uke siden, noen venninner for 6 uker siden og noen av kollegaene mine for 2 uker siden! Tenker å si det til svigers og resten av familie etter UL i uke 13+2, så jeg er 100% sikker på at det fortsatt er liv inni der❤️ Vanskelig å ikke si noe altså!
 
Back
Topp