Nedtelling til 12+0

Nå begynner det å ligne på no!
Jeg orker ikke telle ned fordi det er så lenge.
Men så vet jeg at jeg er en dag forran deg, men egentlig på samme dag som deg, så pleier gå inn her å snike på deg innimellom :hilarious:
I går fikk jeg jo beskjed om at jeg var 8+5 på ultralyd, men da var jeg 8+2. Men holder meg der jeg er. Mye kjekkere å bli positivt overrasket på OTUL (vis de setter termin da) eller på oul. Så greit å ha noen dager "å gå på"

I går fikk jeg jo beskjed om at jeg var 8+5 på ultralyd, men da var jeg 8+2. Men holder meg der jeg er. Mye kjekkere å bli positivt overrasket på OTUL (vis de setter termin da) eller på oul. Så greit å ha noen dager "å gå på"

Ja de setter termin der. Ja, fikk ikke du beskjed forrige ultralyd at du var 8+noe da også? Er jo umulig å vite hva de måler akkurat den dagen. Sist ble jeg satt en uke fram, selv om jeg vet det ikke stemmer. Denne gangen har den liggi ganske nøyaktig hele veien så antar jeg blir satt en dag tilbake :)

Ja de setter termin der. Ja, fikk ikke du beskjed forrige ultralyd at du var 8+noe da også? Er jo umulig å vite hva de måler akkurat den dagen. Sist ble jeg satt en uke fram, selv om jeg vet det ikke stemmer. Denne gangen har den liggi ganske nøyaktig hele veien så antar jeg blir satt en dag tilbake :)
Ja på første var jeg 6+6 å fikk beskjed om at jeg var 8+1
Først sa de 9+0 til meg i går men så ble det 8+5 så derfor tenker jeg at jeg bare holder meg der jeg er :laughing002

Ja på første var jeg 6+6 å fikk beskjed om at jeg var 8+1
Først sa de 9+0 til meg i går men så ble det 8+5 så derfor tenker jeg at jeg bare holder meg der jeg er :laughing002

Like greit, de endrer den uansett ikke ut i fra det man får vite før Otul. Med de to første ble jeg satt nesten en uke tilbake. Det var skikkelig kjipt. :hilarious:

Like greit, de endrer den uansett ikke ut i fra det man får vite før Otul. Med de to første ble jeg satt nesten en uke tilbake. Det var skikkelig kjipt. :hilarious:
Åååh? Endrer di ikke på oul? I forhold til OTUL?

Jeg var jo aldri på tidelig ultralyd med de andre :hilarious: :laughing002

Ja, den er kjip!

Åååh? Endrer di ikke på oul? I forhold til OTUL?

Jeg var jo aldri på tidelig ultralyd med de andre :hilarious: :laughing002

Ja, den er kjip!

Nei, de fastsetter termin på Otul, og endrer den ikke på OUL. :)

Nei, det fantes jo ikke da :bag:

Ååååh! Nice! Good to know! :laughing002

Nope :hilarious:

Vel vel, ikke hør på meg tror jeg! Leste rett etterpå i en foreldregruppe på Facebook at de fastsetter termin på OUL! Men det gjør de altså ikke her :laughing025

Back
Topp