0 dager

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme her. Jeg er mye reddere for at det er noe galt enn MA/SA. Når jeg får svar på NIPT og den forhåpentligvis bare har gode nyheter så skal jeg senke skuldrene. Dette var jeg ikke stressa for da jeg var gravid som 26 og 29-åring.Ja. Tanken om MA streifer meg jevnt og trutt. Men er egentlig mer redd for at det skal være noe galt med fosteret. Og det kan man jo strengt talt ikke se før nå. Selv om hjertet slo 10+0 og alt så bra ut da, så sa jordmor at det ikke er mulig å vurdere anatomien ordentlig før nå. Så det er liksom siste hinder før jeg skal tillate meg å senke skuldrene og glede meg over graviditeten. Tror alder skremmer meg mer enn jeg hadde trodd den skulle i dette henseende![]()
Jeg fikk mitt første barn da jeg var 38, og var ikke de minste stresset rundt dette sammenlignet med nå. Føler jeg ikke får puste når jeg tenker på at det kan være noe galt. Synes det er uendelig lenge til ultralyd, selv om det bare er 6 dagerSamme her. Jeg er mye reddere for at det er noe galt enn MA/SA. Når jeg får svar på NIPT og den forhåpentligvis bare har gode nyheter så skal jeg senke skuldrene. Dette var jeg ikke stressa for da jeg var gravid som 26 og 29-åring.