Nedtelling til 12+0!

9c349eb011af5f26c6ac13b3f11a2e49.jpg

No starte nedtellinga for fullt [emoji7]

Så søt du er! Er dette første barn? <3

hvis jeg greier å telle riktig så er det 58 dager til ;) det er lenge det...

53 [emoji7]

53 dager [emoji4] Virket veldig lenge til. Så vil en jo i utg.p ikke at sommeren skal gå over fort, men vil jo likevel komme raskt til 12 uker [emoji4]

Syns det er då lenge å vente til februar, så eg må notere meg høydepunktene underveis [emoji12]

Det var ganske smart det [emoji1] Ja, det er jo en liten evighet til! Men det er mye morro å glede seg til gjennom graviditeten tenker jeg.
Hverfall for meg så er det første gangen, så alt blir nytt og spennende:) og det å få mage blir så kos, og tidlig ultralyd i 12 uke etterfulgt av å si den gode nyheten til resten av familien/venner [emoji1]
Jeg tror jeg må rote meg til å lage en slik en [emoji7]

43 dager til 12 uker er ferdig her [emoji7]

Det var ganske smart det [emoji1] Ja, det er jo en liten evighet til! Men det er mye morro å glede seg til gjennom graviditeten tenker jeg.
Hverfall for meg så er det første gangen, så alt blir nytt og spennende:) og det å få mage blir så kos, og tidlig ultralyd i 12 uke etterfulgt av å si den gode nyheten til resten av familien/venner [emoji1]
Jeg tror jeg må rote meg til å lage en slik en [emoji7]

43 dager til 12 uker er ferdig her [emoji7]
det er noe helt spesielt med første gangen med voksende mage <3 selvom jeg er overrasket over hvor spent jeg er denne gangen også, kanskje enda mer enn sist men på litt andre ting :)

Back
Topp