No starte nedtellinga for fullt [emoji7]
Så søt du er! Er dette første barn? <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så søt du er! Er dette første barn? <3
Nei nr 2
Fader, betyr det at jeg også burde lage sånn fin journal da... håpet du kunne unnskyldes med å være førstegangs hehe <3 fin var den i hvert fall!
Takk! Eg kan unnskylde med at det er sistemann [emoji28]
Det er det her også[emoji173]️ det får bli journal her og, gi meg et par dager så skal jeg prøve å finne den kreative siden min
Herlig! Fin den der var da [emoji1] Mon tro om jeg greier å bli like kreativ og lage en slik [emoji7]
48? Virker uendelig lenge til akkurat nå...
Jepp... sku ønske eg ikkje fant ut om graviditeten før uke 20 [emoji28] då hadde eg ikkje hatt så lang ventetid [emoji85]
Syns det er då lenge å vente til februar, så eg må notere meg høydepunktene underveis [emoji12]
det er noe helt spesielt med første gangen med voksende mage <3 selvom jeg er overrasket over hvor spent jeg er denne gangen også, kanskje enda mer enn sist men på litt andre tingDet var ganske smart det [emoji1] Ja, det er jo en liten evighet til! Men det er mye morro å glede seg til gjennom graviditeten tenker jeg.
Hverfall for meg så er det første gangen, så alt blir nytt og spennende og det å få mage blir så kos, og tidlig ultralyd i 12 uke etterfulgt av å si den gode nyheten til resten av familien/venner [emoji1]
Jeg tror jeg må rote meg til å lage en slik en [emoji7]
43 dager til 12 uker er ferdig her [emoji7]