Nedtelling til 12+0 :D

44 dager :D

Jeg teller uker på samme måte som deg:) jeg er i uke 7. (6+5). Og når jeg er 11+0 så er jeg i uke 12 :)

Hehe. Tell uker sånn som du føler er riktig ;)

Tellingen har jo ikke så mye å si, det er jo opp til hver enkelt hva de foretrekker. Men 12-ukers grensen flytter seg jo ikke selv om man teller forskjellig ;)
Kun det som var poenget

Tellingen har jo ikke så mye å si, det er jo opp til hver enkelt hva de foretrekker. Men 12-ukers grensen flytter seg jo ikke selv om man teller forskjellig ;)
Kun det som var poenget

Når man er 7+3 feks så er man i uke 8:) man har gått 7 fulle uker. Så jeg syntes det er feil å si at man er 7 uker på vei:) Hehe. Men 12 fullgåtte uker ved 12+0 såklart :)

I mine øyne så er abort risikoen like liten ved 11+0 som ved 12+0.:)

Når man er 7+3 feks så er man i uke 8:) man har gått 7 fulle uker. Så jeg syntes det er feil å si at man er 7 uker på vei:) Hehe. Men 12 fullgåtte uker ved 12+0 såklart :)

I mine øyne så er abort risikoen like liten ved 11+0 som ved 12+0.:)

Ingen av måtene er feil å si, så man får velge selv. Jeg sier ikke at jeg er i 34. Året f.eks, og på samme måte blir det feil for meg å si at jeg er i 7. uke. Men samme det, for begge er riktig;)

Men 2. Trimester starter 12+0, eller den 13. uka, og det forandrer seg jo ikke uansett ;) grensen for senabort er på samme sted.
Har ikke mye betydning, men da jeg mistet 11+3, ble ikke det regnet som senabort og jeg fikk da beskjed om at jeg var før den "magiske" grensa.

Samtidig så er det jo også betryggende å vite, ifølge nhi, at den kun er 3% sjanse for å miste om det er påvist hjerneaktivitet etter 8 uker:)

2 uker (14 dager) igjen i dag :)

42 dager igjen:)

41 dager :)

4+6 Igjen :)

38 :)

1 uke og 5 dager til jeg er der. Gleder meg! Kontroll hos jordmor mandag 18, så blir stas å endelig høre hjertet og vite at alt går bra denne gangen! Etter en MA og SA i fjor, føler og håper jeg at alt går bra denne gangen

Back
Topp