Nedtelling til 100 dager igjen ! :)

Jeg talte selv på kalender her om dagen. Teller man med termindato, men fra dagen i morgen (altså tar man ikke med dagen idag) så er det 100 dager igjen når man er 26+1 på vei ! ;) På appen min har jeg vel 96 dager igjen nå, mens statuslinja her på bv sa igår at det nå var 100 dager igjen, men slik jeg teller med termindato er det 100 dager igjen idag..

Vi får bare fortsette å følge hverandre, de kommer, når de kommer :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi får bare fortsette å følge hverandre, de kommer, når de kommer :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, det er sant. Rimelig sikker på at jeg har over 100 dager igjen før jeg får treffe nurket uansett ! ;p
 
Ja, det er sant. Rimelig sikker på at jeg har over 100 dager igjen før jeg får treffe nurket uansett ! ;p

Jeg tror jeg har undre. Har vært snakk om både ks og i gang setting allerede..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg tror jeg har undre. Har vært snakk om både ks og i gang setting allerede..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Aha, hvorfor er det snakk om det da ? Om du vil fortelle..
Jeg gikk over termin med storebror, så har ingen håp om å få treffe lillebror før/til termin ;p
 
Aha, hvorfor er det snakk om det da ? Om du vil fortelle..
Jeg gikk over termin med storebror, så har ingen håp om å få treffe lillebror før/til termin ;p

Pga komplikasjona med sønnen, som å e tatt med ks og fordi da jeg mistet i 08 hadde jeg svangerskapsdia og blir behandlet som det nå, selv om jeg ikke har det. Alt av målinger er godt under, men kan ikke ta glukosebelastningen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Pga komplikasjona med sønnen, som å e tatt med ks og fordi da jeg mistet i 08 hadde jeg svangerskapsdia og blir behandlet som det nå, selv om jeg ikke har det. Alt av målinger er godt under, men kan ikke ta glukosebelastningen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Aha. Godt de passer på da i alle fall. Er det snakk om å sette i gang eller ta ks tidlig eller vil du få gå opp mot termin ?
 
Ks blir vel 14 dager før, men igangsetting blir vel så nært som mulig..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
9 dager til 100:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
7 !!dager :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er det vist 11 dager igjen :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Back
Topp