Nedtelling tidlig ultralyd

39 dager :p Skal sies at det er tidlig ultralyd uke 14, vurderer å bestille en privat før, bare fordi jeg er så nysgjerrig.. Hehe!

20

5 dager, men vurderer å utsette. Redd for at det er for tidlig med 7+1, og selv om jeg er forberedt på å kunne bli satt tilbake ca. 3 dager, så vet jeg at jeg kommer til å bli veldig stresset av det pga. historikken min.

41 dager! Veldig lenge til med andre ord. Tror jeg ikke klarer vente så lenge.

19 til OTUL, men spent på om jeg får sett noe om 5 :angelic:

5 dager, men vurderer å utsette. Redd for at det er for tidlig med 7+1, og selv om jeg er forberedt på å kunne bli satt tilbake ca. 3 dager, så vet jeg at jeg kommer til å bli veldig stresset av det pga. historikken min.
Men selv hvis du blir satt tilbake tre dager skal det jo være mulig å se hjertet banke likevel? Blir du stresset for å bli sett tilbake eller er du redd du ikke skal få se hjertebank? Vet ikke om jeg forsto ❤️ håper alt er vel i magen.

19 til OTUL, men spent på om jeg får sett noe om 5 :angelic:
Jeg har ikke fått noe time til OTUL, men regner med jeg blir satt opp på det på fredag når jeg skal på kontroll på sykehuset. Sykt å tenke på att før måtte man gå helt til 18/19/20 før man fikk den ene ultralyden :smiley-ashamed004 om man ikke tok privat da.

Back
Topp