Nedtelling tidlig ultralyd

Var på UL i dag da de ikke fant noe embryo for en uke siden. Fant ikke noe nå heller så da blir det dessverre å gjennomgå en MA. Skulle egentlig vært 8+2 i dag. Tror det er dette de kaller for en BO. Embryoet døde tidlig og ble absorbert av kroppen men kroppen tror fortsatt den er gravid med symptomer og alt. Jeg melder meg ut her men ønsker dere alle andre masse lykke til videre :Heartpink
Uff, så utrolig trist! Ta godt vare på deg selv i denne tiden❤️

Var på UL i dag da de ikke fant noe embryo for en uke siden. Fant ikke noe nå heller så da blir det dessverre å gjennomgå en MA. Skulle egentlig vært 8+2 i dag. Tror det er dette de kaller for en BO. Embryoet døde tidlig og ble absorbert av kroppen men kroppen tror fortsatt den er gravid med symptomer og alt. Jeg melder meg ut her men ønsker dere alle andre masse lykke til videre :Heartpink
Nei tuller du :sorry: det var ordentlig leit å høre :sad015 masse lykke til videre, håper på terminspire neste for deg ❤️

Fikk innkalling til OTUL 30 min etter henvisning ble sendt, så her er de kjappe! :hilarious: Da er det "bare" 28 lange dager igjen:bag:

Det gikk dessverre ikke som vi håpet. Jeg skulle vært 8+3 i går, men alt de fant var to tomme fostersekker uten tegn til noe inni. Jeg har time til kontroll om en uke, om ikke kroppen selv begynner arbeidet med å støte det ut.

Jeg venter til etter kontroll med å melde meg ut, men dette ser ikke bra ut.
Så utrolig leit å høre :sorry: sender en klem ❤️

2 dager ❤️ dvs på dag 8 av sykehusinnleggelse. Veldig klar for hjem, men ingen plan for det enda :sour:

35 dager, men ringer kanskje i morgen og hører om å få privat før. Er så lenge å vente! :hungover: :arghh:

I hvilken uke har dere fått OTUL og var det jordmor eller lege som henviste? Tok det tid å få tildelt time?

I hvilken uke har dere fått OTUL og var det jordmor eller lege som henviste? Tok det tid å få tildelt time?
For min del blir OTUL når jeg er i uke 13+3, lege henviste (jordmor kunne også, men jeg hadde time hos legen min først). Tok halvannen uke før jeg fikk innkallingen!

Fastlege henviste, fikk tildelt time ca 30 min senere :hilarious: Jeg kommer til å være 12+5 :joyful:

Back
Topp