Nedtelling "overtid".

Lavan

Glad i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Nedtelling for oss som har passert termin..

Termin passert og ingen baby.. Hadde termin i går og ingen spesielle tegn på at fødselen skal starte med det første..så da er det bare å tenke "maks 10 dager igjen".. Settes igang på dag 11 etter termin om ikke noe spesielt skulle oppstå.

Termin i dag her, men ingen baby. Så da er det vel maks 11 dager. Håper virkelig hun kommer før, forrige kom 5 dager på overtid, håper jeg slipper å gå lenger enn det denne gangen også :)

Hadde termin på onsdag så nå er jeg snart 3 dager på overtid! Skal ikke på overtidskontroll før den 10. Og håper virkelig ting skjer før det! #sliten :(

Huffja.. Jeg er også sliten :( og i denne varmen ble det ikke noe bedre å gå gravid... Krysser fingrene for at noe skjer i løpet av helgen..

Her er jeg på dag 2 på overtid! Og det er ingen tegn til fødsel :-(

2 dager på overtid jeg og :/
Har fått time på sykehuset på fredag, så vi får se hva som skjer da om det ikke skjer noe før :)

40+4, 1 dag på overtid.. 10 dager til seneste igangsettelse! Har alltid "visst" at jeg kom til å gå over termin, men synes godt baby kan komme nå! :) har såååå lite lyst til å gå maks over, for da får mannen så få dager sammen med jenta før han skal tilbake på jobb (tok ut omsorgspermisjonen før termin for å få 5 uker sammenhengende ferie). I tillegg kommer foreldrene mine til å utsette ferien sin hvis jeg ikke har født innen 16. juli.. The pressure is on :P

Lykke til dere ventende :)
Jeg venter også men er sniker fra august så en god stund til det er min tur.

Skriver her igjen vare fordi jeg er utålmodig. 40 + 4 i dag. Føles som jeg kommer til å være gravid for alltid... Men plutselig skjer det!

Back
Topp