Veronika ✨
Blir kjent med forumet
9 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var sent45 dager igjen.. Er da 21+5, noen som slår den? Mange som sokner til AHUS, å så var jeg 14 uker på første legekontroll Skal høre om jeg kan komme inn før ved avbestilling!
Det var sent
Nå har jeg fått time. Skulle egentlig få i uke 38 (kalender, ikke svangerskap), men da er jeg på ferie. Så kunne jeg få torsdag eller fredag uka før, men da har jeg obligatorisk undervisning på etterutdanning som jeg tar (er bare 5 ganger i halvåret, så det var skikkelig dårlig timing). Dermed endte det med at jeg fikk uka etter jeg har vært på ferie, da er jeg 20 uker på vei. Jeg syns det ble litt sent... Vet ikke om jeg klarer å vente så lenge. Jeg tror jeg må ta en privat ultralyd før det.
46 dager til oul!
Jeg bare ringte.Hei! Hvordan bytta du time? Jeg har lagt inn forespørsel om timebytte via "MinJournal" på nettet for over en uke siden, men har ikke hørt noe.. Kanskje bedre å ringe?
Håper du får flyttet denI know
Og når har du termin? Har fortsatt ikke fått time jeg.... Er fullt normalt å få frem til uke 22, og de setter ny termin på den ultralyden...45 dager igjen.. Er da 21+5, noen som slår den? Mange som sokner til AHUS, å så var jeg 14 uker på første legekontroll Skal høre om jeg kan komme inn før ved avbestilling!