Nedtelling OUL :D

Takk :)
Alt vel med den lille :D
Ville ikke vise frem kjønnet da, så da må vi vente enda en stund for å vite det ;)


Så bra at alt stod bra til :)
Klarer dere å vente til fødselen? Jeg tror jeg må bestille privat ul om h*n ikke vil vise seg frem i morgen ;)
 
28 dager igjen.. Men var på tidlig UL i dag for å fastsette termin, så da fikk vi se at alt sto bra til :) Da blir det litt lettere å vente 4 uker på OUL :D
 
Så bra at alt stod bra til :)
Klarer dere å vente til fødselen? Jeg tror jeg må bestille privat ul om h*n ikke vil vise seg frem i morgen ;)
Neppe! Hehe
De spurte om jeg ville stille opp på jordmorundervisning på St.Olav i juni, så vi får en sjanse til da :)
 
28 dager for meg og! Godt vi er flere som har time litt sent :)
Det er på to vis å vær på slutten :)
Ja, vi får oppleve ting sist, men så har vi vårt "igjen" når de andre har gjort sitt.
(En må jo prøøøøøve å tenke positivt :p)
 
30 lange dager igjen å vente!
 
Hva er jordmorundervisning? :)

Kurs ved NTNU: "Videreutdanning i ultralyddiagnostikk for jordmødre"

Utdanning for de som utfører ultralydundersøkelser :)

De trengte frivillige til å "låne ut magen" slik at de kan demonstrere og trene, de skal visst lære å se på hjertefunksjon den dagen.
 
Det er på to vis å vær på slutten :)
Ja, vi får oppleve ting sist, men så har vi vårt "igjen" når de andre har gjort sitt.
(En må jo prøøøøøve å tenke positivt :p)
Det var en veldig fin måte å tenke på! Skal begynne å fokusere på det i stedet, for det var en veldig hyggelig tanke :)
 
Det var en veldig fin måte å tenke på! Skal begynne å fokusere på det i stedet, for det var en veldig hyggelig tanke :)
Hehe, ja men det er veldig sårt når de andre legger ut bilder på store mager, ul, hjertelyd mm og en annen har 3-4 uker før man er der! :(
Vi må bare prøve vårres beste og tenke positivt :D
 
Kurs ved NTNU: "Videreutdanning i ultralyddiagnostikk for jordmødre"

Utdanning for de som utfører ultralydundersøkelser :)

De trengte frivillige til å "låne ut magen" slik at de kan demonstrere og trene, de skal visst lære å se på hjertefunksjon den dagen.
Nei så tøft! :) det blir gratis da kan jeg tro?
Vi skal på 3D i sommer for å få enda et ul, men sånt får man jo betale selv :)
 
Nei så tøft! :) det blir gratis da kan jeg tro?
Vi skal på 3D i sommer for å få enda et ul, men sånt får man jo betale selv :)

Ja det blir gratis, vi skulle få bilder som premie ;)

Var en student fra kurset som utførte deler av dagens UL også, sammen med veileder. Helt greit, de ble ferdig litt over tiden, så dagens bilder ble også gratis :p De som sku ta betalt hadde gått hjem ;)

Det hadde vært artig med 3D også, vi må vurdere det senere. I hvert fall om den lille er like vanskelig å se kjønnet på som i dag ;)
 
Hehe, ja men det er veldig sårt når de andre legger ut bilder på store mager, ul, hjertelyd mm og en annen har 3-4 uker før man er der! :(
Vi må bare prøve vårres beste og tenke positivt :D
Signerer den! Syntes og det er litt sårt, og mannen får høre mye av det her i huset. Meeen vi kommer dit vi også :)
 
Kurs ved NTNU: "Videreutdanning i ultralyddiagnostikk for jordmødre"

Utdanning for de som utfører ultralydundersøkelser :)

De trengte frivillige til å "låne ut magen" slik at de kan demonstrere og trene, de skal visst lære å se på hjertefunksjon den dagen.
Kult! Det vil jeg også være med på :p elsker å hjelpe til på slikt :D
 
Back
Topp