Nedtelling ordinær ultralyd

Har 17+4 om 16 dager og syntes det var veldig tidlig i forhold til forrige oul for 2 år siden:)
 
jeg har fått time 19+5. Måtte spør lege og jordmor hva som var kravet her. Er vist mellom uke 17 og 20. Så det er innafor, hadde jeg ikke tatt NIPT test privat og privatrett organrettet UL hadde jeg aldri godtatt det da jeg er 35 år når jeg føder og egentlig har krav på offentlig etter det nye lovverket. Har faktisk også vurdert og droppe OUL, men tenker at jeg gir det en sjangse med denne. Så får vi se hva de sier i forhold til termin. Har lest at de gjerne er veldig sta på termindato selv om det er helt bak mål i forhold til mens termin.
 
Er det noen med IVF/ICSI-forsøk eller som er 100% sikker på befruktningsdag etc som har opplevd å bli flyttet på? Jeg ble flyttet 4 dager tilbake med første, når jeg visste akkurat minuttet jeg fikk egget innabords. Er det bare jeg som synes det er rart, eller er det helt innafor?
 
jeg har fått time 19+5. Måtte spør lege og jordmor hva som var kravet her. Er vist mellom uke 17 og 20. Så det er innafor, hadde jeg ikke tatt NIPT test privat og privatrett organrettet UL hadde jeg aldri godtatt det da jeg er 35 år når jeg føder og egentlig har krav på offentlig etter det nye lovverket. Har faktisk også vurdert og droppe OUL, men tenker at jeg gir det en sjangse med denne. Så får vi se hva de sier i forhold til termin. Har lest at de gjerne er veldig sta på termindato selv om det er helt bak mål i forhold til mens termin.

Jeg har og fått 19+4 og syntes det var fryktelig sent... har ikke hatt noen tul eller annen oppfølging en vanlig svangerskapskontroller :/
 
Aner ikke hvor mange dager, men har fått 3.november:)
Er vel 19+1 ish da.
Men har sett henne i dag da, og er 5 ul så langt så ordinær ul blir ikke sånn veldig spennende egentlig:wacky:
 
Jeg har og fått 19+4 og syntes det var fryktelig sent... har ikke hatt noen tul eller annen oppfølging en vanlig svangerskapskontroller :/


Nei, da er det jo veldig sent. Jeg har ikke fått noe av det offentlige, men betalt selv vel og merke.
 
Back
Topp