Nedtelling og Når har du time til OUL 18+0 til 20+0?

Vi har på fredag og er veldig spente! Hvordan vet man om man vil vite kjønnet eller ikke? Jeg er så forvirret! Vil jeg ha det som en overraskelse eller vil jeg vite det? Kanskje jeg kan glede meg litt mer hvis jeg får vite det?
 
Vi har på fredag og er veldig spente! Hvordan vet man om man vil vite kjønnet eller ikke? Jeg er så forvirret! Vil jeg ha det som en overraskelse eller vil jeg vite det? Kanskje jeg kan glede meg litt mer hvis jeg får vite det?
Jeg kunne ikke tenkt meg å ikke vite :laughing002 liker å se ting for meg og planlegge haha. Men virker veldig spennende under fødselen da å ikke vite, ekstra spesielt kanskje :Heartred
 
Alt fint på ultralyd i dag. Babyen lå å visste seg frem i alle positurer. Hun som tok ultralyden sa at det burde vært en student som tok undersøkelsen, fordi det var så lett å undersøke alle de ulike strukturene og ta målingene.
Ble satt frem noen dager. Så er 19+0 i dag utifra den nye beregningen. Det var heldigvis fortsatt en liten jente :Heartpink :happy: IMG_3177.jpeg
 
Back
Topp