80
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner å føle det går veldig fort for oss nå jeg.. Har du det på samme måten??78 [emoji4]
Ja, jeg synes det har gått fort lenge. Og begynner å kjenne litt over stresset at jeg må få fødebaggen klar[emoji13]. Siden jeg ikke vet når legene vil ha lillebror ut.Begynner å føle det går veldig fort for oss nå jeg.. Har du det på samme måten??
Etter uke 23 har dagene flydd avgårde her... I går hadde jeg siste dag på jobb før ferien, så nå er det 4 uker ferie før 4 uker jobb, og så begynner permisjonen... Føles som at oktober virkelig er like om hjørnet....Ja, jeg synes det har gått fort lenge. Og begynner å kjenne litt over stresset at jeg må få fødebaggen klar[emoji13]. Siden jeg ikke vet når legene vil ha lillebror ut.
Formen er ganske bra bortsett fra at bekkenet gjør at jeg er 100% sykemeldt. Så det er litt kjedelig, men jeg greier jo ikke å beherske meg, så gang på gang gjør jeg for mye [emoji28]Etter uke 23 har dagene flydd avgårde her... I går hadde jeg siste dag på jobb før ferien, så nå er det 4 uker ferie før 4 uker jobb, og så begynner permisjonen... Føles som at oktober virkelig er like om hjørnet....
Hvordan er forma di om dagen? Blir spennende å se når lillebror kommer.. og hvor lenge etter mini her kommer