Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener sikkert i uke 43 og ikke svangerskapsuke 4343? Oi det var langt over tia?
Jepp, kalenderveke 43 ;-p, svangerskapsveke 37..Mener sikkert i uke 43 og ikke svangerskapsuke 43![]()
Så tristJeg blir mest sannsynlig satt i gang 2 uker før. Gruer meg for det var kjempe vondt i å satt ballong nedi, og etter to dager med masse rart bli puttet ned i, endte med hastekeisersnitt pga navlestreng rundt hodet på snuppa. Så er livredd denne gangen.
Så tristhar du snakket med noen om det?
Nei, ikke egentlig. Jeg får egentlig ta det som det kommer, ikke noe annet å gjøre for å si det på den måten.
Kor bra at det hjalp. Godt råd du kjem med. Har sjølv snakka med jordmor på rådgjevingsenteret på føden. Følte ho var veldig dyktig, men var der ikkje for det same som deg. Trur absolutt det kan vere verdt å prøve ;-)Jeg hadde også en veldig dårlig opplevelse med forrige fødsel. Jeg ble henvist av min jordmor til fødepoliklinikken på sykehuset her og fikk komme inn til samtale. Dette var en veldig positiv opplevelse, begge de 2 samtalene jeg hadde med jordmoren på sykehuset. Fikk snakket om fødselen, hva jeg synes var vanskelig og hva jeg ønsket denne gang. Nå begynner det jo å nærme seg, men jeg anbefaler deg virkelig å prøve å få en samtale.
Planlagt KS her, fått dato uken før termin. Så her telles det ned for harde livetVeldig rart men og veldig godt å vite dato med sikkerhet.
Spennande ;-) Er det ikkje rart å få fastsatt dag? Er liksom så rart å telje ned til endelig dag, etter to overtidsvangerskap.Her ble ks datoen 16. November. Ti dager før termin, og 40 dager igjen idag! Spennende!!
Hvorfor får dere ks, om eg kan spørre?![]()