Nedteljing til fødsel..

Solmari

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
... for oss som skal ha planlagt ks eller bli satt igang.

Hadde det ikkje vore kjekt med ein eigen tråd for oss som veit?

Her blir det mest sannsynleg ks om 3 veker, iallefall i veke 43.

43? Oi det var langt over tia?

Hehehehe, ja da er jeg med :D

Jeg blir mest sannsynlig satt i gang 2 uker før. Gruer meg for det var kjempe vondt i å satt ballong nedi, og etter to dager med masse rart bli puttet ned i, endte med hastekeisersnitt pga navlestreng rundt hodet på snuppa. Så er livredd denne gangen.

Blir KS her også. Har termin torsdag 26. November og fikk beskjed av legen min at jeg kunne få ks mandagen før, altså 23. November.
Syns dette var veldig nærme termin. Men får endelig dato på mandag. :)

Planlagt KS her, fått dato uken før termin. Så her telles det ned for harde livet :) Veldig rart men og veldig godt å vite dato med sikkerhet.

Jeg blir mest sannsynlig satt i gang 2 uker før. Gruer meg for det var kjempe vondt i å satt ballong nedi, og etter to dager med masse rart bli puttet ned i, endte med hastekeisersnitt pga navlestreng rundt hodet på snuppa. Så er livredd denne gangen.
Så trist :( har du snakket med noen om det?

Nei, ikke egentlig. Jeg får egentlig ta det som det kommer, ikke noe annet å gjøre for å si det på den måten.

Jeg hadde også en veldig dårlig opplevelse med forrige fødsel. Jeg ble henvist av min jordmor til fødepoliklinikken på sykehuset her og fikk komme inn til samtale. Dette var en veldig positiv opplevelse, begge de 2 samtalene jeg hadde med jordmoren på sykehuset. Fikk snakket om fødselen, hva jeg synes var vanskelig og hva jeg ønsket denne gang. Nå begynner det jo å nærme seg, men jeg anbefaler deg virkelig å prøve å få en samtale.

Jeg hadde også en veldig dårlig opplevelse med forrige fødsel. Jeg ble henvist av min jordmor til fødepoliklinikken på sykehuset her og fikk komme inn til samtale. Dette var en veldig positiv opplevelse, begge de 2 samtalene jeg hadde med jordmoren på sykehuset. Fikk snakket om fødselen, hva jeg synes var vanskelig og hva jeg ønsket denne gang. Nå begynner det jo å nærme seg, men jeg anbefaler deg virkelig å prøve å få en samtale.
Kor bra at det hjalp. Godt råd du kjem med. Har sjølv snakka med jordmor på rådgjevingsenteret på føden. Følte ho var veldig dyktig, men var der ikkje for det same som deg. Trur absolutt det kan vere verdt å prøve ;-)

Har nettopp avtalt at overtid er uaktuelt, så nå er teller tickeren ned til makstid. Føles godt!

Back
Topp