Nedsunken mage

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Det har visst jeg :p
Ei bestemor som hentet likt med meg på SFO sa "jeg tror ikke det er så lenge til den babyen der kommer". 3 mnd svarer jeg. "Åja, jeg synes magen ser så nedsunken ut". Neida den har bare ikke vokst seg oppover enda hehe :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehehe. Her er magen så langt opp som den kommet:p

Sent from my iPad using BV Forum

Hehehe. Her er magen så langt opp som den kommet:p

Sent from my iPad using BV Forum
Min kommer nok litt lengre opp med tiden. Livmoren når til under de øverste magemusklene, så er ikke så langt igjen til å nå helt opp, men magen er liksom størst utover nederst.

Min mage er også veldig lav!

Men hva faen er det å kommentere liksom :p

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Av og til følger jeg jeg har magen til langt oppunder brystene :p ikke langt nede iallfall! Har i grunnen ikke tenkt over det, hva er det vanlige? At den synker mot slutten?

Av og til følger jeg jeg har magen til langt oppunder brystene :p ikke langt nede iallfall! Har i grunnen ikke tenkt over det, hva er det vanlige? At den synker mot slutten?
Når baby synker ned i bekkenet så blir visst magen lavere og mindre... Ikke alle dette skjer med

Hahaha!! Folk skal si så mye rart om gravide!! Herregud. Glad jeg ikke får så mange kommentarer.

Jeg fikk også kommentar om at magen var lav i dag.. ikke tenkt så nøye på det selv, men da er den vel det... vet ikke hva som er normalt :)

Utrolig hva folk får seg til å mene når man er gravid. Jeg bærer også veldig lavt, det gjorde jeg med storesøster også, folk mente jeg var poppeklar månedsvis før jeg faktisk fødte :p

Herregud då. Her har jeg en som liker seg langt nedi. Føler jeg må tisse heeele tiden og at hun skal falle ut når jeg beveger meg. Hehe men Hallo. Alle bærer jo forskjellig og ingenting er gale med meg eller baby vertfall :p

Nå er magen sunket litt ned. Fikk høre av ei dame på butikken at hun trudde det var to der inne, eller så var hun klar til å komme ut snart. Synes godt hun kan vente til etter nyttår. Da er det greit at hun kommer.

Min mage sank ikke før vannet gikk.. Og det var vel under 2 timer før hun ble født

Back
Topp