Nedstemthet?

Desembermamma88

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Noen flere som føler seg mer nedstemte som et symptom i graviditeten? Jeg er veldig takknemlig for å være gravid, men det føles ut som om stemningsleiet mitt likevel er mer nedstemt enn vanlig?
 
Jeg er veldig opp og ned med humøret, var trist og bekymret på søndag.
Men nå gleder jeg meg igjen..
 
Jeg er også opp og ned. Gleder meg mye, men har perioder hvor jeg føler meg trist også. Litt engstelig. Her har pappa’n min kreft, og merker det påvirker stemningsleie ganske mye.. ❤️
Heldigvis ser det ut som det går ganske bra nå, får vite mer etter flere prøver ila uka.
 
Jeg er også opp og ned. Gleder meg mye, men har perioder hvor jeg føler meg trist også. Litt engstelig. Her har pappa’n min kreft, og merker det påvirker stemningsleie ganske mye.. ❤️
Heldigvis ser det ut som det går ganske bra nå, får vite mer etter flere prøver ila uka.
Da forstår jeg at du kan være trist
 
Det går enormt opp og ned her også, som regel veldig flatt eller nedstemt. Er skikkelig bekymra uten å vitefor hva...
En indre uro ...
Kjenner på at det blir rart å få nytt barn i tillegg til de jeg har.
Og ettersom denne nye ikke har samme far i tillegg da, så raaaser følelsene som jeg ikke klarer å plassere. Ingenting var planen her enda. Jeg vet ikke hva jeg er redd for, å "miste" litt av kontakten med de to jeg allerede har....?
Ååårh, regner med det går bra. Finner meg i å glemme hele greia store deler av dagen :shy:
 
Back
Topp