Nedsettelse av barnebidrag

*Musti*

Forumet er livet
Hei hei..
Jeg har ei lita tulle født 14.10.07..er ikke sammen med pappan hennes,så han betaler bidrag for henne. Han har ikke samvær.
Han har oxo ei jente født 17.10.97,som han betaler for..og som han har når han ikke er på jobb + i ferier.
Men det har hendt at han har hatt henne med seg på jobb på hurtigruten.
I juli 08 søkte han om bidragsnedsettelse for mitt barn,noe han fikk.
Nå har han atter en gang søkt om det..
Føler at han kun søker for mitt barn for å være jævlig siden jeg valgte å beholde,selvom han truet meg til abort. Han har lagt ved kopier av siste lønnslipper og der står det at han blir trekt 6520 kr i bidrag pr mnd..min lille skatt får kun 2470 kr av de pengene. Syns det er litt rart at det skal være SÅ stor forskjell på barna. Vet at det deles inn i forskjellige aldersgrupper,men trodde samvær gav avdrag i bidraget.. Syns det er VELDIG frustrerende med en sånn forskjellsbehandling.
Noen råd om hva jeg kan gjøre??

Du skal svare. :) Legg ved dine dokumentasjoner på inntekt, 0 samvær osv.
Det er veldig stor forskjell i utgifter på en 11 åring og en 1 åring. Din 1 åring vil også "koste mer" når den blir eldre.
Også er det ikke sikkert han må betale mindre selv om han har søkt nedsettelse. [;)] Han kan søke så mye han vil, men NAV regner ut etter sitt regnestykke uansett.

Back
Topp