Armene mine begge to føles tunge, slitne og uten styrke, føles helt slappe med verking. Kjenner jeg er litt bekymret aldri hatt det sånn før. Noen som vet hva det er? eller som har lignende symptomer. Det er ikke prikking eller murring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. For min del tror jeg det rett og slett kommer av søvnmangel. Hvordan sover du for tiden? Selv sover jeg elendig, og er våken for å gå på do 5-6 ganger i løpet av natten. Merker veldig på kraftløshet og tung i kroppen.Armene mine begge to føles tunge, slitne og uten styrke, føles helt slappe med verking. Kjenner jeg er litt bekymret aldri hatt det sånn før. Noen som vet hva det er? eller som har lignende symptomer. Det er ikke prikking eller murring.
Det kan være forskjellige ting. Ville tatt det opp med lege eller jordmor.Armene mine begge to føles tunge, slitne og uten styrke, føles helt slappe med verking. Kjenner jeg er litt bekymret aldri hatt det sånn før. Noen som vet hva det er? eller som har lignende symptomer. Det er ikke prikking eller murring.
Jeg signerer denne, for jeg har det på akkurat samme måte. Både muske-kraften, sovinga og doturene om nattaJeg kjenner meg igjen i det du skriver. For min del tror jeg det rett og slett kommer av søvnmangel. Hvordan sover du for tiden? Selv sover jeg elendig, og er våken for å gå på do 5-6 ganger i løpet av natten. Merker veldig på kraftløshet og tung i kroppen.
Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. For min del tror jeg det rett og slett kommer av søvnmangel. Hvordan sover du for tiden? Selv sover jeg elendig, og er våken for å gå på do 5-6 ganger i løpet av natten. Merker veldig på kraftløshet og tung i kroppen.