nedsatt muskelkraft

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Armene mine begge to føles tunge, slitne og uten styrke, føles helt slappe med verking. Kjenner jeg er litt bekymret aldri hatt det sånn før. Noen som vet hva det er? eller som har lignende symptomer. Det er ikke prikking eller murring.

Ikke hørt om.. Det er ikke det der tunell syndromet (husket ikke hva det heta) .. Som æ mener noen har skrevet om.

Restless leg syndrome kan forekomme i hele kroppen, og gravide er ekstra disponert for det.
Det kan være det, eller carpal tunnel syndrome, eller bare at relaxinet i kroppen og det endrede blodtrykket jobber litt dårlig sammen.

Uansett bør du ta det opp med legen din, og kanskje ta mer magnesium.

God bedring!

Armene mine begge to føles tunge, slitne og uten styrke, føles helt slappe med verking. Kjenner jeg er litt bekymret aldri hatt det sånn før. Noen som vet hva det er? eller som har lignende symptomer. Det er ikke prikking eller murring.
Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. For min del tror jeg det rett og slett kommer av søvnmangel. Hvordan sover du for tiden? Selv sover jeg elendig, og er våken for å gå på do 5-6 ganger i løpet av natten. Merker veldig på kraftløshet og tung i kroppen.

Det kan være forskjellige ting. Ville tatt det opp med lege eller jordmor.

Jeg hadde perioder med lite kraft i hendene og armene, verket en del også. Legen min mente det kunne være en mild variant av Karpall tunnelsyndrom(?)..
Det kan være greit å forhøre seg med lege, så er du i alle fall sikker:)

Kjenner meg litt igjen, merker at det ikke er mye jeg klarer før jeg får litt vondt i armene , føler jeg ikke har noe kraft. Har ikke tatt det opp med legen, tenker gjerne det bare er kroppen min som er litt tappet for krefter mtp bebisen i magen.

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. For min del tror jeg det rett og slett kommer av søvnmangel. Hvordan sover du for tiden? Selv sover jeg elendig, og er våken for å gå på do 5-6 ganger i løpet av natten. Merker veldig på kraftløshet og tung i kroppen.
Jeg signerer denne, for jeg har det på akkurat samme måte. Både muske-kraften, sovinga og doturene om natta:confused:

Jeg sover sånn passe oppe 2-3 ganger pr natt, skjenner jeg er trøtt og sliten om morgningen og utover dagen, bare det å holde et strikketøy er slitsomt.

Back
Topp