Nedpress..

Veslesnuppis

Elsker forumet <3
Septembermødre <3
Jeg har hatt så masse kynnere og nedpress følelse i det siste. Flere som har det sånn? Husker jeg hadde det sånn de siste ukene før fødsel med første mann, men hadde ikke sånn nedpress så tidlig..
Det er helt forferdelig å gå mye nå, ettersom jeg sliter med bekkenløsning og vondt rygg også. Men vondt å være for masse i ro også.[8D] I tillegg blir jeg så ofte varm..(hetetokter..) og blir lett svimmel. Usj!
Godt at det bare er 9 uker igjen nå begynner og bli litt lei egentlig.
Dagens klaging fra meg.. [8D][:'(]

Det sliter jeg også med! Kan det bety at man kan føde tidligere? Er mye for tidlig fødte barn i både min og samboeren sin familie. Også vi begge er født 5 og 6 uker for tidlig. Det kommer ofte når jeg går eller gjør noe spesielt... Hmm ... Kan det være derfor?

Jeg lurer veldig på det jeg også.. Må høre med jordmor i morgen..
Fødte ikke for tidlig sist, men da hadde jeg ikke sånn følelse så tidlig.

Gi meg beskjed da :P Skal ikke til jordmor før den 26 selv.. :)

Jeg har også veldig mye nedpress. Er nesten helt sikker på at hodet nå ligger ned i bekkenet. Kan ikke huske at jeg hadde det slik sist gang. Magen min har synket en del. Fødte i uke 39 sist gang, men da hadde jeg ikke hatt slike følelser i det hele tatt.

Det hadde ikke gjort meg noe dersom det er et tegn på å føde før tiden [:)]

Skal ikke til jordmor før etter påske, så hvis dere får noe svar, oppdater gjerne tråden [8D]

Ja dette må vi få svar på[:)]

Godt å høre at det ikke er bare meg som har sånn nedpress..
Jeg fødte 3 dager over terminen sist, og da hadde jeg ikke en sånn følelse før de to siste ukene.. Nå har jeg jo igjen 9, og det føles på en måte som om det ikke er så lenge før. Tror den lille må ha snudd seg med hodet ned nå, for det sprenger liksom på litt mer. Og det begynner å bli ubehagelig å gå turer. Føles som om den lille skal falle ut.. [8D]
Jeg skal til jordmor i morgen og da skal jeg spørre om dette.

Takk det samme :) Deilig å vite at man ikke er alene! Jeg var hos jm for 1mnd siden, da lå nurket med hodet ned. Var hos legen på Fredag og glemte selvfølgelig å spørre om kynnere og nedpress.. Men da lå nurket enda med hodet ned.. kan dette bety at det kan bli tidlig fødsel???

Lille "sprelle" i magen min hadde ikke snudd seg sist jeg var på kontroll, men er ganske sikker på at han har det nå. Forrige gang også snudde gutten min seg ganske tidlig og ble liggende sånn fram til fødsel.
Så ikke godt å si om det blir tidlig fødsel ikke.. Men kan vel kanskje tyde på det med kraftige kynnere og nedpress?!

ORIGINAL: husfrua

Lille "sprelle" i magen min hadde ikke snudd seg sist jeg var på kontroll, men er ganske sikker på at han har det nå. Forrige gang også snudde gutten min seg ganske tidlig og ble liggende sånn fram til fødsel.
Så ikke godt å si om det blir tidlig fødsel ikke.. Men kan vel kanskje tyde på det med kraftige kynnere og nedpress?!

Det er det jeg har :S Skummelt[&:]

Presser nedover her også, og ungen ligger med hodet ned :p så kan jo ha noe med at ungen fester seg da ?

Jeg var hos jordmor i dag, og spurte etter dette med nedpress..
Jeg trodde den lille hadde snudd seg, men han lå vist fortsatt feil vei og sparka ned mot blæra. Det er derfor jeg føler at jeg har sånn nedpress. Og den samme følelsen kunne komme når den lille festa seg.
Så det tyda heldigvis ikke på noen tidlig fødsel for meg ennå.. Men jordmor sa jeg måtte være klar fra uke 36. [&:]
Har masse kynnere, som ofte er litt smertefulle, så jeg skulle få noen ekstra kontroller for sikkerhetsskyld. Og det er jeg glad for. Føler meg litt tryggere da. [:)]

Back
Topp