Nedpress?

stormage78

Blir kjent med forumet
Hei jenter! Har de siste par ukene vært en del plaget av stikninger nedover i skjeden. Dette kommer spesielt når jeg går, eller når ungen er aktiv. Er førstegangsfødende og har termin 13.06. Noen andre som har det på samme måte, eller som vet hva det kan være?

Hei... Har termin 21.06 og har noe som virker som de samme stikningene i skjeden som du beskriver... Vet ikke hva det er, men har det spes når jeg går etter å ha sittet en stund el når jeg skal reise meg opp om morgenen... tenkte jeg skulle spørre jordmor om det når jeg skal dit neste gang så kanskje jeg får litt svar på det :)
Lykke til videre...

har akkurat det samme, og regner vel med at det er bebisen som har synket ned..[8|] men ikke helt sikker da

ORIGINAL: stormage78

Hei jenter! Har de siste par ukene vært en del plaget av stikninger nedover i skjeden. Dette kommer spesielt når jeg går, eller når ungen er aktiv. Er førstegangsfødende og har termin 13.06. Noen andre som har det på samme måte, eller som vet hva det kan være?
har d akkurat sånn æ å, spurt jordmora, å d va helt normalt, d er beina i underlivet som hold på å myknes opp å gjøres klart til føselen. e selv førstegangsfødende å ble litt skeptisk når æ kjent d, ingenting å være redd får[;)]

Jeg har også dette, og hos meg fortsetter smertene nedover innsiden av lårene og på innsiden av hver lyske... Det er mine bekkenplager som kommer når jeg går mye... [8|]

Har dette jeg også av og til når jeg går, merker det også når jeg sitter i ro...(faktisk akkurat no, e litt ubehagelig[&:])

her presser det noe helt vanvittig...det er så ille av og til at det føles som om babyèn kommer ut... tok det opp med både lege og jordmor,men begge to sa at det var helt normalt,men jeg vet ikke jeg,hadde det ikke så i mitt forrige svangerskap.....[8|]

Hatt litt nedpress og litt stikking, men ikke så langt ned som skjeden. Holder ofte på magen når jeg rusler ute for jeg føler den presser nedover, men tror det er vanlig. Skulle vel hatt et støttebelte eller noe, men ikke fått tak i det.

Det er sååå kjekt med BV, hver gang eg lura på nåkka så e det bare å gå inn her!!
Superduperbabyverden[:D][:D][:D][:D]
Har nemlig akkurat det samme som dokker[;)]

Back
Topp