Nedpress

HåpefullTrønder

Glad i forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Noen som har begynt å kjenne nedpress? Når er det normalt å begynne å kjenne nedpress? Jeg har ikke kjent noe til dette enda, hvordan kjennes det ut egentlig? :)
 
Kan ikke svare på når det er «normalt» å kjenne nedpress, men jeg har kjent det i et par/tre uker nå. Er 28+1 og kjenner det spesielt godt når bekkenet er veldig vondt og jeg har hatt mye kynnere i løpet av dagen. Skal til jm i morgen og da tenker jeg å spørre henne litt om hva som er normalt osv:)
 
Det varierer veldig når man får det, noen får det vel ikke før rett før fødsel. Jeg har ikke kjent så mye på det enda, men det kan kjennes ut som om noe er på tur ut der nede :rolleyes:
 
Med førstemann fikk eg kraftig nedpress fra uke 20! Følte ungen stod med hode i åpningen konstant.. heldigvis sluppe unna denne gang, foreløpig ihvertfall.
 
Nedpress har jeg kun fått rett før fødselen med begge
 
Jeg har opplevd en del nedpress siden tidlig august.. Fikk det sist også, men da litt senere uti svangerskapet :)
 
Jeg opplevde nedpress de siste ukene før termin ved førstemann. Denne gang har jeg hatt noen uker med kraftig nedpress allerede, i uke 28 nå. Har hørt at flere får mer av det når de allerede har vært gravide.
 
Eg er 31+2 og hatt mye kynnere og nedpress siden uke 25. 3 gangsfødende så fått beskjed av jm at det er normalt og ofte øker jo flere ganger gravid. Enkelte kvelder er eg bekymret for at fødsel er igang fordi det er både ubehagelig og smertefullt så spørs om eg klarer å tyde når fødsel faktisk er i gang når den tid kommer. Husker med andremann at det var litt vanskelig å kjenne forskjell på kynnere og rieer.
 
Back
Topp