De siste dagene har jeg kjent på noe jeg tror er nedpress. Det er veldig sårt og ømt i underlivet. Stikker plutselig til og har en skikkelig tyngdefølelese. Kjennes nesten ut som om jeg må bæsje hele tiden... Er dette nedpress? Den lille rakkeren her lå jo plutselig i seteleie på mandag, men på tirsdag hadde han snudd seg i hodeleie igjen, og siden dette har jeg hatt denne trykkende følelsen. Har også hyppigere kynnere som innimellom kjennes greit.
Forrige fødsel ble jeg satt i gang hele umoden 11 dager over termin, og kan ikke huske at jeg hadde sånn da, derfor jeg spør, selv om jeg er annengangsfødende
Hadde vært gøy å oppleve at fødselen starter av seg selv denne gangen, selv om jeg er veldig innstilt på å gå over termin denne gangen også...
Forrige fødsel ble jeg satt i gang hele umoden 11 dager over termin, og kan ikke huske at jeg hadde sånn da, derfor jeg spør, selv om jeg er annengangsfødende
Hadde vært gøy å oppleve at fødselen starter av seg selv denne gangen, selv om jeg er veldig innstilt på å gå over termin denne gangen også...