Nedpress?

Ella30

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Når du går, og det plutselig kjennes ut som om ungen nærmest skal falle ut samtidig som blæra også får seg en "smell", sånn at du må stoppe opp litt før du går videre, evt må fly på do for å tisse bittelitt... Er det det som er nedpress? Eller hva kalles dette?

Flere som har mye av dette for tiden?

Kommer ikke når jeg sitter/ligger, kun når jeg går...

Høres ut som det jeg har beskrevet som nedpress ihvertfall [emoji1] Kommer når jeg går, og kjennes ut som om jeg tisser på meg, men når jeg går på do kommer det nesten ingenting...

Får det i nedoverbakke isåfall, med en stikkende følelse mot blæra

Får det ganske ofte nå. Kommer innimellom som lyn fra klar himmel og må krøke meg sammen.

Jeg også har det ofte når jeg går. Ekstra ubehagelig om jeg også må tisse:shy:

Har det størstedelen av dagen. Gjer seg litt på nattestid, verst etter tissing og når baby beveger seg. Heilt grusomt, kjennes ut som om eg får kniver stukke opp og inn der nede..

Ser ut som det er ganske vanlig ihvertfall! Godt vi nærmer oss slutten nå altså, så mye ubehag vi skal måtte gå gjennom [emoji28]

Kjenner og masse til det nå, tidvis veldig ubehagelig.

Har hatt det ganske ofte, spesielt når jeg går. Jeg får også et trykk nedover (ikke stikking) hvis jeg legger meg ned på siden, andre som har opplevd det? [emoji28]

Når jeg går så kjenner jeg det trykker godt nedover... Men det kjennes ikke ut som at det er hodet som ligger nedover... Vanskelig å beskrive hvordan det kjennes ut...

Jeg kjenner ikke så mye nedpress når jeg ligger, men derimot kjenner jeg en del når jeg sitter og går.

Kjenner det når jeg står, går, og av og til når jeg ligger på siden [emoji28] i tillegg til dåsekniver når jeg reiser meg.

Back
Topp