Flere enn meg som kjenner nedpress og at livmoren strammer seg hvis man går mye i løpet av en dag? Er 14 uker , og synes det er tidlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12+2
Jeg kjenner det ekstremt godt.. Også når jeg ligger rett ut på sofaen [emoji15]
Hvor skal dette ende liksom [emoji86][emoji16] når det starter allerede nå [emoji849][emoji111]️
Hehe akkurat den tanken streifet meg også [emoji23]
Har kynnere! Føler jeg har hatt siden rundt uke 9... fryktelig tidlig!
3. Barn på vei her. Og får kynnere ved å vaske og styre færlt. Samt viss jeg er sliten![]()
Kjenner ikke nedpress, men uten tvil kynnere ja. Ble veldig overrasket over å kjenne det så tidlig (startet ca 10+0) for husker det var godt ute i sv.skapet sist før jeg kjente det.
Kjenner de best på kvelden.
Fjerde her [emoji85] kanskje kroppen sier fra så tidlig fordi den snart synes den har gjort dette nok ganger [emoji86]
Kjenner du det når du er i ro? Jeg kjenner det utelukkende når jeg har vært i aktivitet en stund [emoji4]
Ingenting. Men kan ikke huske at jeg hadde det i det hele tatt sist... hvordan føles det?
Vanskelig å beskrive egentlig , men ved mye aktivitet (etter trening, eller gått mye i løpet av en dag ) kjenner jeg at livmoren er stram og man kjenner nedpress. I tillegg kan det kjennes som lett murring. Jeg har hatt mange kynnere i alle svangerskapene mine, og ekstremt korte fødsler. Jordmødrene mener at det kan være at kroppen min har forberedt seg mer enn snittet gjennom disse kynnerne. Merker ikke noe til riene før jeg har rundt 8 cm åpning, men har mange kynnere og mye nedpress i ukene før fødsel.
Jeg fikk en del kynnere da jeg jogget i uke 20-25, men det var bare livmora som ble stram som en ball, det presset ikke nedover liksom.
Oi! For meg var riene verst før 8 cm, hadde trykketrang allerede da. Ikke var hodet festa før fødselen heller[emoji14] Kropper er forskjellige, altså. Veldig fascinerende!