Nedpress

12+2

Jeg kjenner det ekstremt godt.. Også når jeg ligger rett ut på sofaen [emoji15]

Hvor skal dette ende liksom [emoji86][emoji16] når det starter allerede nå [emoji849][emoji111]️

Hehe akkurat den tanken streifet meg også [emoji23]

Har kynnere! Føler jeg har hatt siden rundt uke 9... fryktelig tidlig!

Kjenner ikke nedpress, men uten tvil kynnere ja. Ble veldig overrasket over å kjenne det så tidlig (startet ca 10+0) for husker det var godt ute i sv.skapet sist før jeg kjente det.
Kjenner de best på kvelden.

Kjenner ikke nedpress, men uten tvil kynnere ja. Ble veldig overrasket over å kjenne det så tidlig (startet ca 10+0) for husker det var godt ute i sv.skapet sist før jeg kjente det.
Kjenner de best på kvelden.

Kjenner du det når du er i ro? Jeg kjenner det utelukkende når jeg har vært i aktivitet en stund [emoji4]

Ingenting. Men kan ikke huske at jeg hadde det i det hele tatt sist... hvordan føles det?

Ingenting. Men kan ikke huske at jeg hadde det i det hele tatt sist... hvordan føles det?

Vanskelig å beskrive egentlig , men ved mye aktivitet (etter trening, eller gått mye i løpet av en dag ) kjenner jeg at livmoren er stram og man kjenner nedpress. I tillegg kan det kjennes som lett murring. Jeg har hatt mange kynnere i alle svangerskapene mine, og ekstremt korte fødsler. Jordmødrene mener at det kan være at kroppen min har forberedt seg mer enn snittet gjennom disse kynnerne. Merker ikke noe til riene før jeg har rundt 8 cm åpning, men har mange kynnere og mye nedpress i ukene før fødsel.

Vanskelig å beskrive egentlig , men ved mye aktivitet (etter trening, eller gått mye i løpet av en dag ) kjenner jeg at livmoren er stram og man kjenner nedpress. I tillegg kan det kjennes som lett murring. Jeg har hatt mange kynnere i alle svangerskapene mine, og ekstremt korte fødsler. Jordmødrene mener at det kan være at kroppen min har forberedt seg mer enn snittet gjennom disse kynnerne. Merker ikke noe til riene før jeg har rundt 8 cm åpning, men har mange kynnere og mye nedpress i ukene før fødsel.

Jeg fikk en del kynnere da jeg jogget i uke 20-25, men det var bare livmora som ble stram som en ball, det presset ikke nedover liksom.

Oi! For meg var riene verst før 8 cm, hadde trykketrang allerede da. Ikke var hodet festa før fødselen heller[emoji14] Kropper er forskjellige, altså. Veldig fascinerende!

Jeg fikk en del kynnere da jeg jogget i uke 20-25, men det var bare livmora som ble stram som en ball, det presset ikke nedover liksom.

Oi! For meg var riene verst før 8 cm, hadde trykketrang allerede da. Ikke var hodet festa før fødselen heller[emoji14] Kropper er forskjellige, altså. Veldig fascinerende!

Ja, ikke sant [emoji4] pussig at kroppen reagerer så forskjellig på samme "konseptet" [emoji28]. Jeg har ikke merket at jeg er i fødsel før 8 cm, men da slår det inn for fullt [emoji43] riene øker ikke i styrke, de slår inn på maks. Ikke spesielt godt. Kjenner igjen dette med at livmora blir hard som en ball ved bevegelse. Det jeg kjenner aller mest av også [emoji4]

Siste døgnet nå har jeg og merket noe som må være nedpress... veldig rart. Plutselig merker jeg at det er noe inni der, og magen er på en måte mer øm nederst.. samt av oh til kommer det ilinger nedentil og jeg føler nesten ungen ligger mellom beina mine, som om jeg har en stor tung mage allerede liksom. Veldig merkelig! Håper ikke det er noe dårlig tegn...

Back
Topp