Nedpress?

Aprilbeibi17

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
Oktoberlykke 2019
Hei alle sammen! :)
Nokon med erfaring frå kva nedpress føles som her? Har ein skikkelig pressendes følelse der med blæra, minner litt om kynnere men føler det sitter hakket lenger ned enn der eg kjenner det til vanlig + det er meir konstant press sjølv om det kjem og går litt men livmorda blir ikkje hard.. Er dette nedpress? Får òg ein "kald" følelse i samme området, samme som eg har fått i spiserøret når eg har drukke veldig kaldt vatn om noken skjønner :) Vanskelig å forklare alt det her men håper noken forstår! :)

Kan forresten nevne at eg er 29 veker på vei og kjenner han romstere inni der så godt mulig det bere er press pga han snur seg òg, er bere nysgjerrig :D

Jeg har veldig mye nedpress, er andregangs. Det føles som om hodet til babyen er på tur ut :-P Og jeg får en veldig tunghets følelse nedover skjeden, i tillegg er jeg veldig hoven i underlivet så når det presser på det verste så er det nesten vanskelig å gå på do. Her har magen sunket og babyen har ligget langt nede i bekkenet i 3 uker nå. Er 32+0 imorgen.

Jeg har veldig mye nedpress, er andregangs. Det føles som om hodet til babyen er på tur ut :p Og jeg får en veldig tunghets følelse nedover skjeden, i tillegg er jeg veldig hoven i underlivet så når det presser på det verste så er det nesten vanskelig å gå på do. Her har magen sunket og babyen har ligget langt nede i bekkenet i 3 uker nå. Er 32+0 imorgen.
Okei, da er det ikkje det eg har :) kjenner det på ein måte bere framme, men har gitt seg igjen no ;) sikkert bare babyen som presser på noke hehe :) Takk for svar!

Back
Topp