Nedpress

Heartbeat<3

Flørter med forumet
Jeg er i uke 34 og har i dag hatt ganske vondt i nederste del av magen. Føles litt som nedpress/mensmurringer. Flere som har kjent noe til dette og evt vet hva det kan være? Kan det være hodet som fester seg kanskje?

Har kjent det noen ganger de siste 3 ukene jeg også (32+3 i dag), og tror nok det er babyen som flytter seg ned i bekkenet. Hodet var ihvertfall ikke festet i uke 30, men dette nedpresset kan jo tyde på at noe er på gang. Så de vondtene/ubehaget tar jeg imot med glede ;)

Har hatt kraftigere kynnere og mer nedpress i det siste og i går var hodet så og si festet.
Så det er jo ikke umulig, men med mensmurringer kan det være lurt å kontakte jordmor/føden:)

Har hatt det i mange uker alt :/ det er slitsomt! Det og kynnere, men tyder jo på at det er forberedelser til selve fødselen, så tenker at det er en bra ting, selv om man blir litt sliten og får litt ubehag ved det :)

Har også hatt en del mensmurringer med kynnere de siste ukene. Så på ul i går at hodet er godt nede,men ikke festet.

Spennende! :-) Tenker også at det er en bra ting, selv om det kan være ubehagelig. Nærmer seg virkelig for oss nå!

Jeg har vondt og er støl på en måte i magen. Vet ikke helt hva der er, men er ganske ubehagelig og slitsom. Gjør vondt i magen innimellom når han sparker og spreller. Kanskje d er magemusklene som er strekt og sliten? Eller kynnere?

Jeg har hatt samme følelse med nedpress, litt vondt/mensmurring og vondere kynnere. Har hatt det i 2 ukers tid nå, og i går kunne jordmor bekrefte at hun var så og si helt festet.
Så det kan absolutt være det :)
Jeg er 34+4.

Jeg har hatt samme følelse med nedpress, litt vondt/mensmurring og vondere kynnere. Har hatt det i 2 ukers tid nå, og i går kunne jordmor bekrefte at hun var så og si helt festet.
Så det kan absolutt være det :)
Jeg er 34+4.

Så spennende! Håper på det! :-) Har jordmortime til mandag, så håper å få vite litt mer da.

Nedpress og mensmurringer mer og mer her også. Er uke 36

Back
Topp