Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når har du termin?Ikke hatt noe nedpress, tror jeg, dårlig tegn? Lenge til fødsel?
Er så lei, gleder meg til å få fødselen overstått![]()
6. augustNår har du termin?![]()
Åååå spennende.Det er ikke lenge til <3 Jeg har ikke før 31 august og håper hun kommer før6. august![]()
Veldig spennende! Gleder oss masse!Åååå spennende.Det er ikke lenge til <3 Jeg har ikke før 31 august og håper hun kommer før![]()
Har hatt hodet ned på hver jordmor kontroll og nå fått beskjed om at det er festet, men egentlig ikke følt på noe spesielt press.. Annet enn at jeg må tisse heeeeele tiden:/Jeg kjenner det som et trykk mot underlivet,og så kjennes det ut som hun ligger og gnir hodet mot bekkenet.Skikkelig ekkelt og tungt![]()
Samme her spesielt de gangene det føles som om noen stikker opp tykk strikkepinne i skrittetDet er helt pyton. Skvetter skikkelig til tider![]()
Det iler og stikker nedover lårene, sammen med kraftige kynnere.. Håper det har noe for seg, for godt er det ikke.
Jeg har heller ikke kjent nedpress som jeg vet, termin 3. august6. august![]()
Jeg har nesten fire uker igjen, men gikk en uke over sistAkkurat slik jeg ville beskrevet det ja! Skikkelig ubehagelig. Akkurat 3 uker til termin i dag, føler på meg at det ikke går så lenge. Nedpresset har bare blitt verre for hvert barn, men det er vel naturlig. Alltid noe å klage på![]()
Jeg har nesten fire uker igjen, men gikk en uke over sistSkulle ønske jeg hadde skrevet dagbok, så jeg visste ca hvor lenge jeg gikk med sånn stikk og iling
![]()