Djeezes, har så nedpress at det kjennes som om ungen er på vei ut nå :-( Det gjør vooondt!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakke med føden kanskje??
Har jeg ikke tenkt på engang jegJa, kanskje greit å få målt ceevix? :/
cervix, altså - liten skrivefeil der.Har jeg ikke tenkt på engang jeg![]()
Bør kanskje ta en tlf ja!
hehe, skjønte detcervix, altså - liten skrivefeil der.![]()
Men ja, er jo ikke bra å gå med nedpress om den er kort vil jeg tro.![]()
Ja jeg og har sterke, vonde kynnere, har hatt en stund.. Så får ringe morgen og be om en sjekk tror jeg.Sjukt nedpress her også, itillegg til kynnere fra helvette.
Går til kontroller hver 2. - 3. uke, sist var den 2,4... Ny kontroll om ei uke for å se.
Går du til kontroll hos jm? Eller på sykehuset?Sjukt nedpress her også, itillegg til kynnere fra helvette.
Går til kontroller hver 2. - 3. uke, sist var den 2,4... Ny kontroll om ei uke for å se.
Går du til kontroll hos jm? Eller på sykehuset?
Har veldig sterke kynnere og nedpress selv! Men aner ikke om det skal være slik eller hva!
skal ringe nå. Har måttet levere jentungen i bhg og slikt førstHar du fått snakket med sykehuset?
Fortsatt like mye nedpress?skal ringe nå. Har måttet levere jentungen i bhg og slikt først![]()
ja. Fortsatt like mye. :-/ Og med vonde kynnere i tillegg, så er dette bare supertFortsatt like mye nedpress?
Uff da, håper du får komme inn for en sjekk!ja. Fortsatt like mye. :-/ Og med vonde kynnere i tillegg, så er dette bare supert![]()
Er på sykehuset nå. . Så får vi se hca de sierUff da, håper du får komme inn for en sjekk!
BraEr på sykehuset nå. . Så får vi se hca de sier![]()
Håper det gikk bra!Er på sykehuset nå. . Så får vi se hca de sier![]()